Gå til innhold

Spill for en dårlig laptop

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg sitter her på en laptop med et VIA Chrome 9 skjermkort og er ute etter et spill med lang levetid som helst ikke er rpg. Ellers er alt av interesse:)

Håper på svar

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Jeg sitter her på en laptop med et VIA Chrome 9 skjermkort og er ute etter et spill med lang levetid som helst ikke er rpg. Ellers er alt av interesse:)

Håper på svar

halo 1 eller half-life 1

Skrevet (endret)

N4S porche :D

generals?

counter strike source med nedskrudd til dx 8.1? evt 7? :p

rome total war? kanskje det går, vet ikke helt hvilket skjermkort det er, er lettere om du som trådstarter gir oss litt meir info om bærbaren :)

må ikke glemme coling macray 2 <3 (eller hvordan det skrives :p)

Endret av VikinGz
Skrevet
N4S porche :D

generals?

counter strike source med nedskrudd til dx 8.1? evt 7? :p

rome total war? kanskje det går, vet ikke helt hvilket skjermkort det er, er lettere om du som trådstarter gir oss litt meir info om bærbaren :)

må ikke glemme coling macray 2 <3 (eller hvordan det skrives :p)

Colin McRae?? :roll:

Skrevet

Regner med du har en USB-mus som fungerer, å spille med touchpad er et helvete.

Thief: The Dark Project og Thief 2: The Metal Age kan du jo prøve. Thief 1 kom i '98, og Thief 2 har nesten identiske systemkrav.

Ut i fra det jeg kan se her er jo ikke kortet sånn helt hårreisende forferdelig. Noen teknologisk revolusjon er det neppe, men det er tross alt ikke et Voodoo-kort fra krigens dager det er snakk om. :p

Skrevet

Takk for mange bra svar, ser ut til at jeg ender opp med det gode gamle Caesar 3. Fant det i en billigkasse idag, å det husker jeg ifra de gamle dagene

Skrevet
Takk for mange bra svar, ser ut til at jeg ender opp med det gode gamle Caesar 3. Fant det i en billigkasse idag, å det husker jeg ifra de gamle dagene

Jeg har et omtrent like sugent skjermkort og jeg drar half life 2 og HL2: Deatchmatch på low i grafikk.

Skrevet

Jeg har et omtrent like sugent skjermkort og jeg drar half life 2 og HL2: Deatchmatch på low i grafikk.

slår dette korte ett "mobile ATI Radeon 8500"?

Skrevet

Mount & Blade med The Last Days (lotr mod) kansje med grafikken skrudd ned. Det er ekstremt morsomt :p

Modden går ut på at du skal velge å være enten alv, menneske (Gondor, Rohan, Isengard, Mordor. Ditt valg.), ork (Isengard, Mordor), uruk (Mordor) eller Uruk-Hai (Isengard). Det er en ekstremt bra mod som tydeligvis er lagt mye arbeid i. Alle gamle items er fjernet og byttet ut med Lotr våpen og armor som er helt ny-laget og ikke bare gamle items med små forrandringer. Selve gameplayet går så klart ut på det gamle M&B som er å ri rundt med sin hær eller gruppe helter og denge løs på alle som ikke er mates, men i The Last Days har alt faktisk en mening. Man kan faktisk til og med klare å utrydde en faction :p I tillegg får man reputation som man kan bruke til å leie ekstra gode tropper eller kjøpe mithril/galadhrim våpen.

Må prøves! :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...