Pebino Skrevet 27. desember 2007 Skrevet 27. desember 2007 Jeg sitter her på en laptop med et VIA Chrome 9 skjermkort og er ute etter et spill med lang levetid som helst ikke er rpg. Ellers er alt av interesse:) Håper på svar
Slaxxor90 Skrevet 27. desember 2007 Skrevet 27. desember 2007 Jeg sitter her på en laptop med et VIA Chrome 9 skjermkort og er ute etter et spill med lang levetid som helst ikke er rpg. Ellers er alt av interesse:)Håper på svar halo 1 eller half-life 1
Dr. Mobius Skrevet 28. desember 2007 Skrevet 28. desember 2007 Civilization 3, eller Civilization 4 (med grafikken skrudd ned). Da har du underholdning i årevis
VikinGz Skrevet 28. desember 2007 Skrevet 28. desember 2007 (endret) SimCity spillene OpenTTD Endret 28. desember 2007 av VikinGz
Mr.Anglevik Skrevet 28. desember 2007 Skrevet 28. desember 2007 deus ex er eit langt og kult spill, rpg\fps men det er en stilig sjanger:) bør testest:)
Klumpete Skrevet 28. desember 2007 Skrevet 28. desember 2007 (endret) achtung de kurve? hvis PC-en virkelig suger da:P Endret 29. desember 2007 av IronMartin
kaffebryggare Skrevet 28. desember 2007 Skrevet 28. desember 2007 SimCity spillene OpenTTD Second that!
VikinGz Skrevet 28. desember 2007 Skrevet 28. desember 2007 (endret) N4S porche generals? counter strike source med nedskrudd til dx 8.1? evt 7? rome total war? kanskje det går, vet ikke helt hvilket skjermkort det er, er lettere om du som trådstarter gir oss litt meir info om bærbaren må ikke glemme coling macray 2 <3 (eller hvordan det skrives ) Endret 28. desember 2007 av VikinGz
kaffebryggare Skrevet 28. desember 2007 Skrevet 28. desember 2007 N4S porche generals? counter strike source med nedskrudd til dx 8.1? evt 7? rome total war? kanskje det går, vet ikke helt hvilket skjermkort det er, er lettere om du som trådstarter gir oss litt meir info om bærbaren må ikke glemme coling macray 2 <3 (eller hvordan det skrives ) Colin McRae??
-Tommy Skrevet 28. desember 2007 Skrevet 28. desember 2007 SimCity spillene OpenTTD Second that! Third that
Licht Skrevet 28. desember 2007 Skrevet 28. desember 2007 Regner med du har en USB-mus som fungerer, å spille med touchpad er et helvete. Thief: The Dark Project og Thief 2: The Metal Age kan du jo prøve. Thief 1 kom i '98, og Thief 2 har nesten identiske systemkrav. Ut i fra det jeg kan se her er jo ikke kortet sånn helt hårreisende forferdelig. Noen teknologisk revolusjon er det neppe, men det er tross alt ikke et Voodoo-kort fra krigens dager det er snakk om.
Pebino Skrevet 28. desember 2007 Forfatter Skrevet 28. desember 2007 Takk for mange bra svar, ser ut til at jeg ender opp med det gode gamle Caesar 3. Fant det i en billigkasse idag, å det husker jeg ifra de gamle dagene
Flamme73 Skrevet 29. desember 2007 Skrevet 29. desember 2007 Takk for mange bra svar, ser ut til at jeg ender opp med det gode gamle Caesar 3. Fant det i en billigkasse idag, å det husker jeg ifra de gamle dagene Jeg har et omtrent like sugent skjermkort og jeg drar half life 2 og HL2: Deatchmatch på low i grafikk.
VikinGz Skrevet 29. desember 2007 Skrevet 29. desember 2007 Takk for mange bra svar, ser ut til at jeg ender opp med det gode gamle Caesar 3. Fant det i en billigkasse idag, å det husker jeg ifra de gamle dagene Jeg har et omtrent like sugent skjermkort og jeg drar half life 2 og HL2: Deatchmatch på low i grafikk. slår dette korte ett "mobile ATI Radeon 8500"?
Pondus777 Skrevet 29. desember 2007 Skrevet 29. desember 2007 StarCraft?? Digg spill, spilte det mye før
Wartom Skrevet 29. desember 2007 Skrevet 29. desember 2007 Mount & Blade med The Last Days (lotr mod) kansje med grafikken skrudd ned. Det er ekstremt morsomt Modden går ut på at du skal velge å være enten alv, menneske (Gondor, Rohan, Isengard, Mordor. Ditt valg.), ork (Isengard, Mordor), uruk (Mordor) eller Uruk-Hai (Isengard). Det er en ekstremt bra mod som tydeligvis er lagt mye arbeid i. Alle gamle items er fjernet og byttet ut med Lotr våpen og armor som er helt ny-laget og ikke bare gamle items med små forrandringer. Selve gameplayet går så klart ut på det gamle M&B som er å ri rundt med sin hær eller gruppe helter og denge løs på alle som ikke er mates, men i The Last Days har alt faktisk en mening. Man kan faktisk til og med klare å utrydde en faction I tillegg får man reputation som man kan bruke til å leie ekstra gode tropper eller kjøpe mithril/galadhrim våpen. Må prøves!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå