Gå til innhold

Feil ved deling av lokal tilkobling


Anbefalte innlegg

Hei!

 

På julaften fikk jeg henda i en XBOX 360. Denne har jeg lyst å få på internett via XBOX LIVE. Ettersom jeg ikke vet om jeg får inn trådløse signaler fra hjemmenettverket hvor XBOX-en står, valgte jeg å bruke nettverkskabelen som fulgte med i pakken, og putte den inn i PC-en for å så dele nettverkstilkoblingen (Lokal Tilkobling). Ved å høyreklikke på den tilkoblingen, velge egenskaper, velge fanen avansert og så krysse av "Tillat andre nettverksbrukere å koble seg til gjennom denne datamaskinens internett-tilkobling". Men når jeg trykker OK får jeg en feilmelding.

 

faipmaabg.jpg

 

Jeg får ikke helt lik feilmelding hver gang, neste gang er det en annen fil (i et annet installert program) som den klager på. Jeg bestemte meg derfor å ta en "Destruktiv Systemgjenoppretting" som virker som en reformatering, men den setter datamaskinen på plass slik den var når den var kjøpt. Dette gjorde jeg forøverlig for å fjerne en hel masse drit som var langt seg på PC-en.

 

Nå sitter jeg på en "nyformatert" XP igjen, men samme feilen dukker opp igjen. Denne gangen klager den ikke på filer som er i installerte programmer, men;

 

faipnaabg.jpg

 

Jeg skjønner ikke hva som er feil her, og jeg ønsker å rette opp på det. Takker for alle svar!

 

Med Vennelig Hilsen

Petter Holstad

 

EDIT: Bildene lastet opp på Bildr.no ble helt svarte, prøver igjen.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...