Mr.Hbbz Skrevet 27. desember 2007 Skrevet 27. desember 2007 Hei og God Jul allesammen =) Har litt problemer med at i spillene jeg spiller, BF2 og Freelancer. Der vises ikke bildet på hele skjermen. Det er to svarte striper på siden. Her er et bilde av situasjonen : http://img135.imageshack.us/my.php?image=img0070yr2.jpg Noen som har noen forslag på hva jeg kan gjøre? Det har ikke vært sånn før. Har akkuratt formatert. Kan det være noe jeg har glemt? Takk =)
Andrull Skrevet 27. desember 2007 Skrevet 27. desember 2007 Spillet er da fullscreen (for det er ikke windowed mode). Det du ikke får til er widescreen, noe som ikke er så rart, da BF2 ikke støtter Widescreen rett ut av boksen. Gå til snarveien (ikonet) til BF2, høyreklikk på det, og trykk egenskaper. Ved "mål:" så vil det stå en del tekst. Hvis du skriver inn dette på slutten av teksten så skal det fungere med widescreen: +widescreen 1 +szx 1680 +szy 1050 Obs! Det er da kun hvis du har en skjerm med støtte for denne oppløsningen (1680x1050) noe det ser ut som du har. (på bildet ivhertfall) Hos meg ser det da slik ut: ""D:\Spill\Battlefield 2\Installasjonsmappe\BF2.exe" +menu 1 +widescreen 1 +szx 1920 +szy 1200" (fordi jeg bruker 1920x1200 i oppløsning på min skjerm, og fordi min spillmappa mi antageligvis befinner seg på et annet sted enn din)
Rudde Skrevet 27. desember 2007 Skrevet 27. desember 2007 Vi har samme skjerm tror jeg prøv å trykk på Auto/Set når du er inne på spillet
Mr.Hbbz Skrevet 27. desember 2007 Forfatter Skrevet 27. desember 2007 Spillet er da fullscreen (for det er ikke windowed mode). Det du ikke får til er widescreen, noe som ikke er så rart, da BF2 ikke støtter Widescreen rett ut av boksen. Gå til snarveien (ikonet) til BF2, høyreklikk på det, og trykk egenskaper. Ved "mål:" så vil det stå en del tekst. Hvis du skriver inn dette på slutten av teksten så skal det fungere med widescreen: +widescreen 1 +szx 1680 +szy 1050 Obs! Det er da kun hvis du har en skjerm med støtte for denne oppløsningen (1680x1050) noe det ser ut som du har. (på bildet ivhertfall) Hos meg ser det da slik ut: ""D:\Spill\Battlefield 2\Installasjonsmappe\BF2.exe" +menu 1 +widescreen 1 +szx 1920 +szy 1200" (fordi jeg bruker 1920x1200 i oppløsning på min skjerm, og fordi min spillmappa mi antageligvis befinner seg på et annet sted enn din) Det fungerte smertefritt! Tusen takk Men det har alltid gått i widescreen før. Har hatt denne skjermen en stund nå. Og BF2 har alltid dekket hele skjermen. Men men, det får bare være. Nå vet jeg hvordan jeg fikser det !
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå