Axl91 Skrevet 27. desember 2007 Skrevet 27. desember 2007 (endret) Hei, jeg blir letter frustert over hvor vanskelig det skulle være å finne mirrorene til nedlasting av DLV eller LTC. er mest keen på DLV, men LTC funker å. Jeg søker på google, men enten er det patch eller mer sansynlig en mod til kingdoms. Hvis jeg laster ned en patch til en av disse modene, laster jeg ned moden og da? jeg trodde man måtte ha 1.1 og så patch videre, tungvint men men:P Kan noen være så snill og gi en link, og ja jeg har søkt her på forumet. Jeg har kanskje oversett noe, men ble lettere irritert når linkene gikk til TW forum.. takk Edit, fant en litt ryddigere link mods Endret 27. desember 2007 av Axl91
Spacemonkey Skrevet 28. desember 2007 Skrevet 28. desember 2007 Du burde prøve retrofit mod. Synes selv at det er den beste som er laget til mtw2. Største forskellen her er at de forskjellige "units" er mye mer balansert enn i orginalen. Denne virker også i mp. Eneste minus er at du trenger kingdoms CD-en for å spille. http://www.twcenter.net/forums/downloads.p...ile&id=1581
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå