Kuldesjokk Skrevet 27. desember 2007 Skrevet 27. desember 2007 (endret) Hei ho. Er på ferie hos gamlefar og glemte prepaidcardet hjemme, noen måte jeg kan få i gang kontoen utenom bakkort eller kjøpe nytt prepaidkort? Kunne tenkt meg¨å spille litt nå som jeg bare sitter hjemme og passer lillebror uansett Edit: da fikk jeg det til, teite bærbaretastatur... Endret 27. desember 2007 av Kuldesjokk
Dwagon Skrevet 27. desember 2007 Skrevet 27. desember 2007 Ring hjem, få lest opp kode, skriv inn kode.
Kuldesjokk Skrevet 27. desember 2007 Forfatter Skrevet 27. desember 2007 Ring hjem, ikke få svar... De er på hytta, glemte å si det, hadde jeg bedt om en kode til WoW hadde de nok mest sannsynlig brent kortet isteden så neppe lurt uansett
bjorns_1 Skrevet 27. desember 2007 Skrevet 27. desember 2007 Har du ikke koden eller kreditt kort er det berre en utvei. Og det er å kjøpe seg ett gamecard. Eller "lån" kreditt kortet til gamlefar og betal for en måned. Han merker det sikkert ikke. Du kan også spørr han først også. Og heller gji han 100kr
dysfunctional Skrevet 27. desember 2007 Skrevet 27. desember 2007 Kjøp nytt - bruk det og spar det andre til senere.
Kuldesjokk Skrevet 28. desember 2007 Forfatter Skrevet 28. desember 2007 gamlefar er ute av huset, på jobb og det er kortet også, kjøpe nytt er for mye stress da jeg ville brukt over halve spilletiden min på å få fatt i et kort Venter heller til Januar med å spille, takker for svar i hvertfall.
Frohman Skrevet 28. desember 2007 Skrevet 28. desember 2007 Kulde, du slacker nok som det er, så skaff deg et kort ffs, før jeg og Fagerhaug tar deg igjen.
MrRexor Skrevet 29. desember 2007 Skrevet 29. desember 2007 Hei ho. Er på ferie hos gamlefar og glemte prepaidcardet hjemme, noen måte jeg kan få i gang kontoen utenom bakkort eller kjøpe nytt prepaidkort? Kunne tenkt meg¨å spille litt nå som jeg bare sitter hjemme og passer lillebror uansett Edit: da fikk jeg det til, teite bærbaretastatur... Life.
MrRexor Skrevet 29. desember 2007 Skrevet 29. desember 2007 Nerdehumor warlock tar en shadow bolt og tar attack med pet,, hunter tar concusive shott og skyter 2 aracane shots da tar warlocken en dot og en helth stone.. hvem er mest imba vem tror du vinner?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå