kaken Skrevet 26. desember 2007 Skrevet 26. desember 2007 (endret) Hei, Jeg vurderer å kjøpe en sterk hjemme-PC for ting som: videoredigering, MMORPG (WoW, Age of Conan) og bildebehandling. Prøver å bygge en PC som er sterk, altså at den kan kjøre programmer raskt og enkelt. Derfor har jeg ikke prioritert grafikkort så mye, og lurer på om det er noen deler av det jeg har funnet så langt som burde skiftes ut: (Hvis noen finner noen billigere alternativer til feks. grafikkkort, så tas det imot med glede). Harddisk: Seagate Barracuda 7200.10 500GB SATA2 16MB 7200RPM Kabinett: Apevia X-Cruiser, Sort med Vindu, 2x80mm Blå LED-Vifter (Uten Strømforsyning) Grafikkort: Trenger noe som kan kjøre MMORPG, evt mye minne? (age of conan, world of warcraft evt. nextgen mmo's) Strømforsyning: Usikker, også tomt på lager... Hovedkort: Usikker (trenger noe som støtter minnet) CPU: Intel Core 2 Quad Q6600 2.4GHz Socket LGA775, 8MB, BOXED m/vifte Vifte: Thermaltake Blue Orb II CPU-Kjøler, Blått Lys, 17dBA, Socket 775/754/939/940 Minne: Corsair TWIN2X 6400C5DHX DDR2, 2048MB Kit w/two CL5 1GB Dimm's, E.P.P and DHX Håper noen kan hjelpe meg å fylle ut de stedene som mangler, og gjør oppmerksom på at jeg helst vil ha deler som er så billige som mulig (men ofrer selvfølgelig litt penger for ytelse). Vil ha noe som kan kjøre programmer som Fraps samtidig med spill uten noe som helst problemer. Endret 28. desember 2007 av kaken
kaken Skrevet 27. desember 2007 Forfatter Skrevet 27. desember 2007 Kom frem til dette: http://www.komplett.no/k/shoplist.aspx?mod...5C-F5F8886E0E85
Fredrik.B Skrevet 27. desember 2007 Skrevet 27. desember 2007 Dersom det ikke er bestilt så hadde jeg virkelig vurdert ATI HD3850 512 i stedet for 8600gts , 3850 koster det samme og yter en god del bedre.
fflex Skrevet 27. desember 2007 Skrevet 27. desember 2007 evt 8800gt, utrolig bra ytelse for pengene.
gigax Skrevet 27. desember 2007 Skrevet 27. desember 2007 Du vil ha en bra gaming PC, og vil derfor IKKE bruke mye penger på grafikkort?
KVTL Skrevet 27. desember 2007 Skrevet 27. desember 2007 Trådstarter bes lese igjennom Retningslinjene for denne kategorien, som er tydelig nevnt i toppen av denne kategorien. Emnetittelen i denne tråden er lite beskrivende for trådens innhold og det er derfor ingen god emnetittel. Jo bedre og mer beskrivende emnetittelen er, jo lettere er det for andre å skjønne trådens innhold og det vil være lettere å treffe den riktige forumbrukeren med det rette svaret. Ber deg derfor om å endre emnetittel slik at du unngår at en moderator stenger tråden. Vennligst forsøk å tenk på dette neste gang du starter en tråd, og orienter deg om hva vår nettikette sier om dårlig bruk av emnetitler. Bruk -knappen i første post for å endre emnetittelen. (Dette innlegget vil bli fjernet ved endring av emnetittel. Ikke kommenter dette innlegget, men ta gjerne og dette innlegget når tittelen er endret, så vil det bli fjernet.)
Salemonsen_ Skrevet 27. desember 2007 Skrevet 27. desember 2007 Denne her da ? Hvorfor et DDR3 kort til DDR2 minne?
kaken Skrevet 28. desember 2007 Forfatter Skrevet 28. desember 2007 Du vil ha en bra gaming PC, og vil derfor IKKE bruke mye penger på grafikkort? Jeg planlegger ikke å kjøre spill som krever høy grafikk (dvs. far cry osv), men programmer+spill som krever mye minne og cpu-kapasitet. Bestilte dette: http://www.komplett.no/k/shoplist.aspx?mod...5C-F5F8886E0E85
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå