Gå til innhold

Bokmerke i en lydbok. iPod touch


Anbefalte innlegg

Jeg har fått meg en sån iPod touch sak.. Jeg hører veldig mye på lydbøker. Av og til tar jeg meg o en pause.. Og siden dette er en sak med en masse muligheter.. Er det jo litt gøy å utforske.. Men.. Når jeg skal tilbake til der jeg var i boka..

 

Vel.. Jeg må skrive ned hvilken fil og hvor i den fila jeg er for å finne frem..

Er det ikke en enkere måte å gjøre dette på? Som ett bokmerke... I boka?

 

 

 

Og mens jeg er inne på lydbok.. Hvordan lagrer jeg boka under katagorien lydbok? De jeg overfører havner blant musikken...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg har fått meg en sån iPod touch sak.. Jeg hører veldig mye på lydbøker. Av og til tar jeg meg o en pause.. Og siden dette er en sak med en masse muligheter.. Er det jo litt gøy å utforske.. Men.. Når jeg skal tilbake til der jeg var i boka..

 

Vel.. Jeg må skrive ned hvilken fil og hvor i den fila jeg er for å finne frem..

Er det ikke en enkere måte å gjøre dette på? Som ett bokmerke... I boka?

 

 

 

Og mens jeg er inne på lydbok.. Hvordan lagrer jeg boka under katagorien lydbok? De jeg overfører havner blant musikken...

 

 

Ingen som kan dette? :hmm:

Lenke til kommentar

Høyreklikk på filen i itunes, velg vis info og velg lydbok. Vet ikke om det fungerer slik, men vil tippe det siden det kan man gjøre med videoklipp. De kan man velge om skal være film, tv program ellee musikkvideo. Skal undersøke dette nærmere til i morgen og skrive hva jeg har funnet ut da. Denne meldingen er også skrevet rett fra min ipod toch.

Lenke til kommentar
for å få skandi. Bokstaver må du holde inne feks "a" for å få "å"... Dette var skrevet mes min touch

 

 

Ahh.. Supert :-D

 

Takk for hjelpen med det :-D

 

 

 

Høyreklikk på filen i itunes, velg vis info og velg lydbok. Vet ikke om det fungerer slik, men vil tippe det siden det kan man gjøre med videoklipp. De kan man velge om skal være film, tv program ellee musikkvideo. Skal undersøke dette nærmere til i morgen og skrive hva jeg har funnet ut da. Denne meldingen er også skrevet rett fra min ipod toch.

 

 

Hadde hvert kjempeflott :-D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...