Gå til innhold

Bra Xbox 360 Spill som ikke er 60 hertz only


Lord John

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Er du sikker på at du ikke får spilt på 60 Hz? Tv'en skal være rimelig gammel for at den ikke støtter dette.

 

Send mail eller ring leverandøren av tv'en din.

Er ganske sikker for når jeg hadde en ps2 og skulle spille spilla i 60 hertz modus ble bildet helt idiot men når jeg satt ned til 50 hertz gikk det fint

Lenke til kommentar

Hvis du bruker den gule kompositt-pluggen inn i en SCART-adapter, så kjører du bare komposittsignal. Lurer på om kanskje TV-en din ikke vil ta imot 60Hz kompositt-signal. Hvis du i stedet bruker en "ren" SCART-kabel, så kan du kjøre RGB-signalet og da vil kanskje TV-en vise 60Hz. Sjekk denne: http://www.modnet.no/product_info.php?manu...roducts_id=2236

 

Hvis derimot TV-en din er fra før krigen så funker det kanskje ikke uansett. Men for å svare på spørsmålet: Nei, kan ikke si at jeg vet hvilke spill som er 50/60Hz :hmm:

Endret av Pellick
Lenke til kommentar
Hvis du bruker den gule kompositt-pluggen inn i en SCART-adapter, så kjører du bare komposittsignal. Lurer på om kanskje TV-en din ikke vil ta imot 60Hz kompositt-signal. Hvis du i stedet bruker en "ren" SCART-kabel, så kan du kjøre RGB-signalet og da vil kanskje TV-en vise 60Hz. Sjekk denne: http://www.modnet.no/product_info.php?manu...roducts_id=2236

 

Hvis derimot TV-en din er fra før krigen så funker det kanskje ikke uansett. Men for å svare på spørsmålet: Nei, kan ikke si at jeg vet hvilke spill som er 50/60Hz :hmm:

Kjører et opplegg med rød,gul og hvit kabler inn i en scartadapter så kansje det er det som er problemet at det ikke er ren Scartkabel

Lenke til kommentar

En rein SCART-kabel kan overføre tre typer videosignal: RGB, S-video og kompositt (best til dårligst). Oppsettet du kjører nå gir bare kompositt-signal, så jeg tenkte at kanskje TV-en din vil ha RGB eller S-video signal for å kjøre 60Hz. Jeg lover ingenting, ettersom jeg ikke vet noe om TV-en du bruker.

 

Til info: kompositt må ikke forveksles med kompoNENT, som er et av de beste analoge signalene. Hvis du skaffer deg en flat-tv, bruk for all del komponent :D

Lenke til kommentar
En rein SCART-kabel kan overføre tre typer videosignal: RGB, S-video og kompositt (best til dårligst). Oppsettet du kjører nå gir bare kompositt-signal, så jeg tenkte at kanskje TV-en din vil ha RGB eller S-video signal for å kjøre 60Hz. Jeg lover ingenting, ettersom jeg ikke vet noe om TV-en du bruker.

 

Til info: kompositt må ikke forveksles med kompoNENT, som er et av de beste analoge signalene. Hvis du skaffer deg en flat-tv, bruk for all del komponent :D

Husker ikke jeg heller og den står hos Besteforeldrene så jeg får ikke sjekket det på en stund. Men jeg tror du har rett i at den kansje kjører 60 hertz med Rgb eller S-video signal så tror jeg invester i den kabelen du linket til senere og prøver det så får jeg se hva som skjer :D

Lenke til kommentar
Tven din klarer det sikkert men det blir sikkert dårlige farger og forstyrrelser i bilde'

sånn er det iallfall oss meg den e ca fra år 2004-2005

 

Lost Planet :p

Dead Risig

Guitar Hero III

AS-CREED

Sånn blir det på min også. Men takk for spilltipsa skal hvertfall ha meg Dead Rising, Asssasins Creed og Guitar Hero III så skal vurdere lostplanet

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...