Eplekaka88 Skrevet 26. desember 2007 Skrevet 26. desember 2007 - Ikkje WoW, Oblivion og stalker - Ikkje wow grafikk, men meir som Oblivion/Stalker - Ingen bestemt tidspungt på historielinja - Må vere et spel eg ikkje blir lei av!!
AvidGamer Skrevet 26. desember 2007 Skrevet 26. desember 2007 (endret) The Witcher Baldurs Gate II Gothic 3 Endret 26. desember 2007 av AvidGamer
LarZen Skrevet 26. desember 2007 Skrevet 26. desember 2007 The Witcher burde du se litt på, last ned en demo å test ivertfall. Gothic3 som AvidGamer nevner er også bra men er veldig plaget av mye buggs..ivertfall sist jeg prøvde å spille det.
Xander^ Skrevet 26. desember 2007 Skrevet 26. desember 2007 Neverwinter nigths 2 Ikke akkurat lik styring som i Oblivion og Stalker, men veldig moro og givende er det. Utrolig mange valgmuligheter mht til karakteren(ene).
Neppe Skrevet 26. desember 2007 Skrevet 26. desember 2007 for dårlig grafikk... Du leter etter RPG spill, også mener du Nwn2 har for dårlig grafikk? Herregud
Eplekaka88 Skrevet 26. desember 2007 Forfatter Skrevet 26. desember 2007 for dårlig grafikk... Du leter etter RPG spill, også mener du Nwn2 har for dårlig grafikk? Herregud På det blide såg jo det ut som morrowind... Ikkje den typen RPG... Oblivion kunne en liksom runde spelet uten magi!! Vil ha meir slosting ikkje berre ildkuler og andre ting...
Neppe Skrevet 26. desember 2007 Skrevet 26. desember 2007 Du kan prøve søkefunksjonen da. Den er genial.
Eplekaka88 Skrevet 27. desember 2007 Forfatter Skrevet 27. desember 2007 The witcher såg ut til å ha veldig mykje magi i seg, Two Worlds såg meir ut til at du kunne slost med slerd og slikt
Josso Skrevet 27. desember 2007 Skrevet 27. desember 2007 The Witcher inneholder heftige sverd kamper, med combos og slikt. Det er også økser, daggers osv og finne. Selv synest jeg det er helt sinnsykt kult, og jeg er stor fan av raske sverdkamper med mye blod og gørr Nå har jeg ikke spilt det så altfor mye, men jeg har brukt lite magi hittil. Det er noen "shock/instant" spells som du kan bruke, f.eks. at du stunner fienden din og kutter av han hodet med sverdet ditt.
Eplekaka88 Skrevet 27. desember 2007 Forfatter Skrevet 27. desember 2007 Age of Conan da? Men greier dokke å legge til en link til et nettsted der eg kan laste ned demo av : the Wicher, two worlds og kansje Age of Conan?
Josso Skrevet 27. desember 2007 Skrevet 27. desember 2007 du finner vel det meste av demoer om du søker på www.gamershell.com , finner du ikke demo der så har vi vel www.google.com
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå