Heimert-kongen Skrevet 26. desember 2007 Skrevet 26. desember 2007 Jeg har mista mobilen, og kommer nok aldri til å se den den mer. Men jeg trenger å sende noen meldinger, som er skikelig akutt og ikke kan drøyes lenge. Jeg kan ikke låne noen mobil heller. Er det mulig å sende og motta SMS på data?
Gjest Slettet-376f9 Skrevet 26. desember 2007 Skrevet 26. desember 2007 (endret) Jeg har mista mobilen, og kommer nok aldri til å se den den mer. Men jeg trenger å sende noen meldinger, som er skikelig akutt og ikke kan drøyes lenge. Jeg kan ikke låne noen mobil heller. Er det mulig å sende og motta SMS på data? Hvis du er NetCom-kunde kan du logge inn på min side og sende meldinger derfra. (Problemet er bare at du skulle ha aktivert den tjenesten før du mista telefonen, du er avhengig av en engangskode på sms for å aktivere.) Innkommende sms sender du lett til e-post ved hjelp av tjenesten...Ja hva var det den het igjen, da? Nå står det stille her... Endret 26. desember 2007 av Slettet-376f9
Poor Leno Skrevet 26. desember 2007 Skrevet 26. desember 2007 www.bablos.no Registrer deg, og send 3 SMS daglig, gratis. Meld deg inn i en "klan", og send 10 gratis sms om dagen! Håper det hjelper, og at det ikke strider mot reklameringslovene på forumet!
Gjest Slettet+412 Skrevet 26. desember 2007 Skrevet 26. desember 2007 Inpoc.no Men du må da være registert fra før av. du kan jo også ringe eller låne morra di sin mobil
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå