Gå til innhold

Nytt Counter strike?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Counter-strike source (CSS) er den nyeste versionen av Counter-strike serien.

Nå begynner jo CSS og bli litt gammelt og jeg lurer på om det er planlagt noe nytt innenfor Counter-strike.

Har googlet litt, men fikk egentlig ingenting om noe nytt CS.

Jeg lurer på hva dere vet om planer for nytt counter strike.

Videoannonse
Annonse
Skrevet
CS Promod, som er i beta stadium da ;)

det skal da visstnok være det beste fra cs 1.5, cs 1.6 og css =)

Er ikke promod en oppgradering til 1.6 da? det var hva jeg trodde i alle fall :/

Skrevet

CSPromod slo ikke ann. Det sugde, enkelt og greit.

CS 1.6 er det som blir spilt mest. (Sjekk tallene på http://www.steampowered.com om dere ikke tror meg!)

Selv om jeg spiller 1.6 selv, og er fan av det, så tror jeg at 1.6 er på vei ut, og Source på vei inn. Det er fordi mange turneringer, lans og sånt trenger sponsorer. Om f.ex. en liga får spons av ATI, så vil ikke ATI sponse dem om ligaen satser på ett spill som skjermkortene de ga ut for 8-9 år siden støtter.

Planen for nytt Counter-Strike er at det ikke blir noe ny Counter-Strike versjon på en stund. CS 1.6 dør sakte ut, mens Source tar over dessverre.

Skrevet

Eneste måten å få nytt cs på markedet er å presse brukerene videre. Slik som de gjorde med 1.3, da de gjorde helomvendig til 1.5, eller 1.5 -> 1,6

Men det blir neppe noen suksess, og de mister mange spillere. Trur ikke det kommer nytt cs før folk slutter å spille det gamle ;)

Skrevet (endret)

1.6 er så fake... grafikken og alt suger. Source... Alt er ikke ekte, men er gøyere og spille.

Er så jævlig dårlige farger, hitbox osv.

Source der treffer du i vertfall hode når du sikter på det og ikke 3,4 cm radius rundt.

Min mening =P

Derfor ser jeg fram til Promod, som skal være 1.6 med bedre grafikk...(masse blandet da).

Endret av dan882
Skrevet
1.6 er så fake... grafikken og alt suger. Source... Alt er ikke ekte, men er gøyere og spille.

Source der treffer du i vertfall hode når du sikter på det og ikke 3,4 cm radius rundt.

Min mening =P

Derfor ser jeg fram til Promod, som skal være 1.6 med bedre grafikk...(masse blandet da).

Derfor folk ikke liker source da vet du :) Fordi det er alt for enkelt å treffe.

Er nok derfor 1.6 enda har dobbelt så mange spillere som source.

Gjest Slettet-3t93k9
Skrevet

Jeg har egentlig alltid spilt 1,6 selv. Da Gamer.no spurte om jeg ville være admin for SOURCE servere, så måtte jeg bare takke ja! Jeg har spilt uforstyrret source i lang lang tid nå, men i de 2 siste ukene, har jeg ikke klart å holde meg unna.. 1,6 er bare rett og slett best. :p

Men On topic:

Jeg tviler på at det kommer et nytt CS spill. Isåfall må det være 1,6 KUN med source grafikk, og ikke noe annet slik som CSP har.. Tviler dette kommer også. :p

Skrevet

Min mening =P

Dette er jo helt idiotisk etter min mening. 1.6 har et gameplay som overgår CSS på de fleste måter. Grafikken og hitboxen i source er de to mest ødeleggende faktorene. Det blir fokusert så alt for mye på grafikken og detaljene at det er helt kvalmt. Hitboxen er jo helt idiotisk, trenger jo ikke å ha aim for å kunne treffe. Skuddet treffer upåvirket alltid der man skyter mot. Er mye unødvendige detaljer på mapsa på CSS også. Det at 1.6 krever mindre av maskinen enn CSS er også et stort pluss for de fleste gamere. For min del er det gameplayet som teller, ikke noe jævla eyecandy.

Skrevet (endret)

Min mening =P

Tør jeg spørre om du har sett hitboxen i css?!?

lag en server,skru på sv_cheats 1,så skriv cl_/sv_/mat_(husker ikke helt)showhitbox 2

eksempel:cl_showhitbox 2

EDIT:mulig jeg misforstod deg=/

Endret av BitFrost^
Gjest Slettet-3t93k9
Skrevet

Hotboxen suger rett og slett på Source, ja.. Du må skrive mp_showhitboxes 1 for å se hitboxene tror jeg.

Gjest Slettet-3t93k9
Skrevet

Håper det blir et godt utført spill, og ikke som source, som ikke var så godt.. :p

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...