Gå til innhold

Hva fikk du til Jul? (av spill etc)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fikk 1300,- i gavekort på elkjøp.

Pluss 1800,- Cash.

Vurderer å kjøpe Rock Band bare for trommene. Men er usikker.

Noen ideer om hva jeg kan kjøpe?

(Har x360 og GH3.)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Fikk ingen spill, men en 22" tommer Asus VW222 som tok over som pc skjerm etter min gamle

17" Compaq CRT-skjerm.

Fikk også en ekstern harddisk på 350gb av brødrene mine, men hadde kjøpt meg en på 500gb tidligere i Desember, så den skal byttes i 4GB ram fra mpx :)

Skrevet (endret)

Fikk the Orangebox til playstation 3 og 500 kr som skal brukes på enda ett nytt ps3 spill =) mest sannsynelig call of duty 4! Fikk også en bærbar dvd spiller slik at jeg kan spille ps3 og ps2 over alt :p

Endret av Martyr
Skrevet

Fikk en 60gb PS3 med Motorstorm & Resistance, hadde handla inn Skate og Ratchet & clank i fortid. Og en del penger/gavekort og en drikul Burton genser til 1000,-kr

Skrevet (endret)
Fikk PS3,med to kontrollere,Motorstorm,Sonic,Ridge Racer 7 og FF 13(når det kommer) av dama mi :love:

Oi litt av en dame ... Hva ga du henne da?

Smykke til oppunder 6tusen,og to bokser CSI :)

Sundiver:Hva var så konge med det svaret da? Spec med tanke på at eg stilte ikke noe spørsmål til å begynne med

Endret av Diesel_
Skrevet

Eneste spillet jeg kan skryte av er Hellgate London, fikk det og filmen Death Proof av broren min. Jeg ga han Assasins Creed. Synes ikke dataspill og slikt er så stas å få jeg egentlig!

Skrevet
Fikk PS3,med to kontrollere,Motorstorm,Sonic,Ridge Racer 7 og FF 13(når det kommer) av dama mi :love:

Oi litt av en dame ... Hva ga du henne da?

Smykke til oppunder 6tusen,og to bokser CSI :)

Sundiver:Hva var så konge med det svaret da? Spec med tanke på at eg stilte ikke noe spørsmål til å begynne med

Synes bare det var morsomt generelt, ingen grunn til å bli fornærmet :)  Det virker som hun fikk flotte gaver av deg og.

Gjest Slettet-UUbruw
Skrevet
Ingen spillsaker. Fikk varme sokker, CD-mappe og litt penger. Fin fangst :)

Ditto!

Brukte noen av pengene mine på CoD4 da :p

Skrevet

Jeg fikk Eternal Sonata, som er et utrolig bra spill. Anbefales! Også fikk jeg trådløs xbox 360 kontroller. endelig. Også oppladbare batterier som jeg byttet inn mot play & charge kit til 360..

Hmm..Ble litt 360 jul dette gitt ;P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...