glowpipe Skrevet 23. desember 2007 Skrevet 23. desember 2007 Hei. har akkuratt skaffet meg nfs prostreet. syns spillet i seg selv er kult men sliter litt. en del for å være ærlig. saken er det at jeg kan jo egentlig ikke et kvekk om biler. det jeg veit er at de har 4 hjul og en motor neida. så ille er det ikke. men når det kommer til tuning. så sitter jeg fast. noen som har peiling på dette og kan hjelpe meg litt. tenker da på en drag race bil og en grip race bil. jeg sliter med å vinne drag race selv om bilen min har flere hester enn de jeg kjører mot. derfor må det være tuning av bilen. noen som kunne laget en liten slags guide til hvordan jeg burde tune bilen. tenker da mest på gir tuninga og motor tuninga. grip race er ikke så ille. fordi der vinner jeg
Nedward Skrevet 1. januar 2008 Skrevet 1. januar 2008 (endret) Girer du rett når du kjører drag?. Hvordan er det med vinge etc. Når du kjører drag vil du ha så lite luftmotstand som mulig. Sjekk hvordan girene er konfigurert. Hvis du enda har et gir igjen før du når mål burde du endre utvekslingen slik at du får "lettere" gir. Du vil også ha så godt veigrep som mulig. Her hjelper gode dekk, litt senking og oppstiving av dempere og bil. Senking og oppstiving hjelper mest i svinger, men jeg vil tro at det er positivt på strekker også da det kommer mindre luft under bilen. Ellers så kan du jo (hvis det er mulig) tune turbo, ECU osv. slik at du får krefter på det turtallsområdet du trenger det mest i. Dette gjelder ikke spesielt for NFS: ProStreet. Men heller for de fleste bilspill som tar hennsyn til slike ting. Endret 1. januar 2008 av Dj_eLmO
H.M.Kongen Skrevet 3. januar 2008 Skrevet 3. januar 2008 Heisann,Jeg har en Impreza som dragbil og det eneste jeg gjorde med den var og sette kamtenning 2 til høyre og start og sluttboost helt til høyre og senket den..Woila 1012hk..Vinner hver gang.Har selvsagt motorpakke 3 og veigreppakke 3.Har ikke justert gir.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå