imastard Skrevet 23. desember 2007 Skrevet 23. desember 2007 Helnorsk, ~10 70s, men mangler solide healere til Karazhan. I utgangspunktet et sosialt guild, men regner med å leke litt i Karazhan så fort vi har folk til det. Vennlig, ja, og god sier seg selv, tatt medlemmene våre i betraktning. Og folk har peiling, med unntak av Skippi. Ganske koslig, spess når du slår guildleaderen's rogue med fury spec uten resilience.
Xint Skrevet 23. desember 2007 Forfatter Skrevet 23. desember 2007 Tipper det blir en troll shaman, da. Skal anskaffe meg ny account og starte fra scratch om ca. 2 uker. Noen personer jeg kan ta kontakt med ingame som er i Drøm?
Lycantrophe Skrevet 23. desember 2007 Skrevet 23. desember 2007 (endret) Pix or it didn't happen. Edit: Alle over Bitch of Duffo (Invite-rank) kan invitere medlemmer, så det er bare å bruke /who. Er jeg online er jeg mest sannsynlig å finne på Paladinen min, Destination. Endret 23. desember 2007 av Lycantrophe
Xint Skrevet 23. desember 2007 Forfatter Skrevet 23. desember 2007 Pix or it didn't happen. Edit: Alle over Bitch of Duffo (Invite-rank) kan invitere medlemmer, så det er bare å bruke /who. Er jeg online er jeg mest sannsynlig å finne på Paladinen min, Destination. Den er grei.
Lycantrophe Skrevet 23. desember 2007 Skrevet 23. desember 2007 (endret) Spill det du har lyst til. Gode shamans har en alltid bruk for. Edit: Dessuten produserer Drøm-folk slike sitater (Meridoc) på løpende bånd. Har valgt å ta med partyframes også, siden Datsyl (Heart Break Kid) ville være med på bildet: Quoter denne da den kom nederst. For å illustrere miljøet. Endret 23. desember 2007 av Lycantrophe
Heart Break Kid Skrevet 23. desember 2007 Skrevet 23. desember 2007 Du kan også spørre Datsyl, er vel stort sett online 24/7 i disse juletider, langt unna tjas og mas.
EvenEleven Skrevet 23. desember 2007 Skrevet 23. desember 2007 Hvis du vil ha en levle buddy driver jeg på Ahn'qurai. lvl 26 elller snart 27 Nelf Druid. Jeg kan spille litt ptr etc så du kan ta , meg igjenn:)
Xint Skrevet 23. desember 2007 Forfatter Skrevet 23. desember 2007 Hvis du vil ha en levle buddy driver jeg på Ahn'qurai. lvl 26 elller snart 27 Nelf Druid. Jeg kan spille litt ptr etc så du kan ta , meg igjenn:) Akkurat nå er vel "Drøm" og Sylvanas det som frister mest
Heart Break Kid Skrevet 23. desember 2007 Skrevet 23. desember 2007 Hvis du vil ha en levle buddy driver jeg på Ahn'qurai. lvl 26 elller snart 27 Nelf Druid. Jeg kan spille litt ptr etc så du kan ta , meg igjenn:) Akkurat nå er vel "Drøm" og Sylvanas det som frister mest Go for it :>
EvenEleven Skrevet 23. desember 2007 Skrevet 23. desember 2007 (endret) Hvis du vil se stygg ut så go horde^^ Neida hadde jeg ikke hatt denne i lvl 16 når jeg rerolla^^ hadde jeg rolla sylvanas og drøm men hater de første druid lvlene så hardt^^ edit: 500post^^ Endret 23. desember 2007 av EvenEleven
neoman Skrevet 23. desember 2007 Skrevet 23. desember 2007 jeg bennytter denne tråden til å stille ett spørsmål selv. jeg har en lvl 68 blood elf mage som jeg har spillt veldig mye på i det siste som mest sansynlig blir min nye main siden jeg syns det er mye morsomere en hunter-warlock som jeg også har på 70. nå over til spørsmålet, jeg spiller atm på auchindoun en server med 20 minutter bg que, ingen norske nesten. syns også oppførselen til folk er ganske umoden. uansett jeg vil migrere asap til en server jeg kommer til å spille på under wrath of lich king. hva jeg ønsker meg er. - godt pvp miljø, behøver ikke være masse uber gode pvpere. men skal være bra med pvp fordet. helst ikke en server med masse ganking osv. - mye norske er en fordel. gjerne norske guilder i alle fall 1-2 på serveren, behøver ikke være noen pro raiding guilder, men heller ingen knight of norway guild som bror parten er 12-13 år gamle. er også utrolig viktig att bg que er maks 2 minutter orker ikke vente lenge siden jeg pvper nesten hele tiden. - ellers en medium eller full server. please kom med anbefalinger.
Lycantrophe Skrevet 23. desember 2007 Skrevet 23. desember 2007 (endret) Såvidt jeg vet fyller Sylvanas de kravene ganske godt. Noe lang (5-10 minutter) 2v2 på min rating (lav, ikke le, pvper lite) og opplever sjelden mer enn 5 minutter BG-kø. Edit: Angående ganking: Besøker du STV er det på egen risiko. Jevnt over lite. Endret 23. desember 2007 av Lycantrophe
Skumtroll Skrevet 25. desember 2007 Skrevet 25. desember 2007 Jaha ja... Har tusenvis av sånne guilder på Ravencrest
Xint Skrevet 25. desember 2007 Forfatter Skrevet 25. desember 2007 Jaha ja... Har tusenvis av sånne guilder på Ravencrest Alliance, i allefall. Er vel bare 2 BT guilds på horde der?
Skumtroll Skrevet 25. desember 2007 Skrevet 25. desember 2007 Ja, Elysium og Semper Darnica. Men Public Enemies med fler nærmer seg BT med stormskritt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå