Gå til innhold

Hvordan bli brun. trenger hjelp!


Anbefalte innlegg

Hallo jeg ville bare spør om noen av dere har noen tips om hvordan jeg kan bli brun..

Jeg er EXTREMT lys i huden å jeg blir aldri brun bare rød..

har solt meg i timesvis men ingenting fungerer. Like hvir som alltid

 

Tørr ikke å bruke brunkrem for da blir jeg rakket ner av kameratene mine eller selvbruning og alt det det der..

Finnes det noe tabletter som kan tas for å bli brun?

 

Eller hva skal jeg gjøre?

 

Takker veldig mye for svar!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hallo jeg ville bare spør om noen av dere har noen tips om hvordan jeg kan bli brun..

Jeg er EXTREMT lys i huden å jeg blir aldri brun bare rød..

har solt meg i timesvis men ingenting fungerer. Like hvir som alltid

 

Tørr ikke å bruke brunkrem for da blir jeg rakket ner av kameratene mine eller selvbruning og alt det det der..

Finnes det noe tabletter som kan tas for å bli brun?

 

Eller hva skal jeg gjøre?

 

Takker veldig mye for svar!

 

 

søk på melanotan eller noe sånt

Lenke til kommentar
Hallo jeg ville bare spør om noen av dere har noen tips om hvordan jeg kan bli brun..

Jeg er EXTREMT lys i huden å jeg blir aldri brun bare rød..

har solt meg i timesvis men ingenting fungerer. Like hvir som alltid

 

Tørr ikke å bruke brunkrem for da blir jeg rakket ner av kameratene mine eller selvbruning og alt det det der..

Finnes det noe tabletter som kan tas for å bli brun?

 

Eller hva skal jeg gjøre?

 

Takker veldig mye for svar!

 

 

søk på melanotan eller noe sånt

 

 

melanotan er ikke tabletter da, det er sprøyter som settes ved en injeksjon, er det virkelig verdt og stikke med sprøyter for å bli brun? kan vel ganske lett få infeksjoner når man setter sprøyter selv, iogmed at rommet du er i ikke er så sterilt som f.eks ett sykehus...

 

hadde heller gått for brunkrem......hvis kompisene dine rakker ned på deg, hadde jeg skaffa meg nye venner

Lenke til kommentar

Å være hvit i huden er en fordel her i det mørke nord, siden man tar opp mye mer D-vitamin. Det er ikke meningen at vi nordmenn skal være mørke. Det er dog fortsatt sunt å være litt i sola om sommeren, men prøv å unngå å bli solbrent.

 

Å ta solarium ville jeg holdt meg langt unna.

Endret av trøls
Lenke til kommentar
Å være hvit i huden er en fordel her i det mørke nord, siden man tar opp mye mer D-vitamin. Det er ikke meningen at vi nordmenn skal være mørke. Det er dog fortsatt sunt å være litt i sola om sommeren, men prøv å unngå å bli solbrent.

 

Å ta solarium ville jeg holdt meg langt unna.

 

 

Så du anbefaler å sitte inne for å holde oss unna sola og GEEKE foran pcn isteden for å være ute på stranda og bade++ når det er sol så at man ikke skal bli brun eller noe.

 

Bleik ftw.næt!

Lenke til kommentar

Anbefaler ikke å ta melanotan uten at det er godkjent.

 

Synes ikke du burde ta solarium heller, når du bare blir rød. Husk at solarium har også bieffekter.

Jeg som er jente kan bruke mørk sminke, men siden du er gutt synes jeg heller du burde ta selvbruningskrem. Jeg bruker også noe som heter selbruningsservietter. Du tar hansken på hånden og stryker den over der du vil bli brun. gjør det i sirkelbevegelser og mange lag så det blir mer jevnt. Med denne typen selvbruning er det ikke mange som ser at det ikke er naturlig brunfarge, så sannsynligvis vil ikke kompisene dine merke at du har tatt dette istedetfor solarium. Effekten kommer dagen etterpå, og varer cirka en uke.

Lenke til kommentar
Dra på ferie til et land med mye sol i et par uker, så blir du nok brun.

 

Hvis ikke kan du finne deg ei jentevenninne, og få henne til å hjelpe deg med solarium.

jeg var i hellas 2 uker mens jeg var på mitt hviteste.

brukte spf(solfaktor) 20-25, det eneste jeg gjorde var å forhinde at jeg ble rød, fikk seriøst 0 farge.

Vil virkelig anbefale deg solarium på svak varme(få minutter)i en lang tid fremover(2-4 mnd- 1-2 pr uke).

dette funker hvertfall for meg, men er invivuelt hvor lenge du tåler pr gang.

prøv deg frem eller spør i solariums tråden.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...