V5R1X Skrevet 22. desember 2007 Skrevet 22. desember 2007 Av en eller annen grunn finner jeg det ganske umulig å oppdrive annet enn de offisielle soundtrackene til Burnout-spillene, men de er ikke akkurat hva jeg er ute etter. Jeg trenger selve Burnout-themet, altså den som spilles f.eks. i begynnelsen av den nye Burnout Paradise-demoen. Denne melodien har blitt brukt i alle de siste Burnout-spillene, kun med små modifikasjoner fra gang til gang. Finner heller ingen steder å kjøpe denne melodien/sangen, så det er ikke det som er problemet. Ingen Burnout-fansider ser ut til å tilby noe audio fra spillene heller. Takk for eventuell hjelp!
Gjest Slettet-NIoHlfL Skrevet 22. desember 2007 Skrevet 22. desember 2007 Denne?(Right click to save) Linken er hentet fra julekalenderen til Criterion...
V5R1X Skrevet 23. desember 2007 Forfatter Skrevet 23. desember 2007 Denne?(Right click to save) Linken er hentet fra julekalenderen til Criterion... Tusen hjertelig takk! Du er helten min!
Jarmo Skrevet 23. desember 2007 Skrevet 23. desember 2007 Saken er løst, og/-eller trådstarter har bedt om stenging. Ønskes saken gjenoptatt kan dette innlegget rapportères, og tråden vil bli vurdert gjenåpnet.
Anbefalte innlegg