Gå til innhold

Wheelman og Sindre Aleksanders JuleOC tråd.


Anbefalte innlegg

Ja, når har kulda kommet til sør-norge også, og julestemningen begynner og krype på. Hva er ikke da bedre enn en liten klokkehelg, sør vs nord maybe? Jeg og Sindre kommer til og poste scores litt gjennom helga, så det er bare og følge med ;)

 

Liten forsmak:

Min PR er på 14728 (noe sånnt), inne i et stengt rom, med CPU på 3,737 og GPU på 650/1030. På den tempen måtte jeg boote på 3,6 og klokke videre i Windows. I dag booter jeg på 3,88 (ikke prøvd mer enda, men 3Dmark stabilt hvertfall).

Temps i Windows:

CPU (3,88 @ 1,64V): 15 grader :dribble:

NB: 2-5 grader :)

Dette er på middels dårlig vannkjøling, Thermaltake BigWater :p, så dette kan bli spennende :D

Endret av WheelMan
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ja, da var fatter kommet hjem til kaldt hus, og dermed endte kvelden for meg :p

Kom ganske langt syns jeg, banka vel hifiking sin score på vann, og jakter på Intern sin score med Ultra.

 

Hadde det litt morro underveis også da, her er litt bilder, og en film av diverse artifacts:

 

Bilder (de er litt store, men skal resize seg selv :)):

 

IMG_2218.jpg

 

IMG_2221.jpg

 

IMG_2224.jpg

 

 

 

En liten film (trykk på for og komme til side for av spilling:

 

th_MVI_2225.jpg

 

Kameraet jukser ikke med fargene, seriøst, det ser sånn ut i virkeligheten. Bortsett fra den svarte stripen som er en følge av bruk av CRT skjerm, heh...

 

Men, her kommer dages 3Dmark06 score, fortsatt ikke helt optimalisert, har enda litt til og gå på:

 

15937.jpg

 

 

SuperPI rekorder:

 

records.jpg

 

Lenke til kommentar

Egentlig var det meningen og benche litt gammel hw også, dvs. Pentium 2 og 3, men etter mye om og men med de hovedkorta som ikke ville boote skikkelig, så valgte jeg å bare fokusere på hovedriggen(i signatur).

 

Ble ikke noen voldsomme resultater akkurat, siden hovedkortet mitt stopper videre CPU-klokking, men jeg fikk presset GTX-en et hakk opp på både kjerne og shader med litt kjøligere luft. Med DICE eller LN2 går det sikkert enda et hakk på kjernen hvertfall, shader gav artifacts ved høyere klokk. GTX-en er forøvrig ikke modifisert på noe vis.

 

Fikk forbedret 3DMark06-scoren min med litt over 500 marks(forrige PR var 15003), og SuperPI-tiden litt også(14.968 forrige PR).

 

 

Så til resultatene:

 

3DMark06:

 

post-128003-1198324708_thumb.jpg

 

 

SuperPI:

 

post-128003-1198324737_thumb.jpg

 

 

Idle-temps:

 

post-128003-1198324762_thumb.jpg

 

 

Edit: Bilde av systemet skal jeg også se om jeg får opp.

Endret av Sindre Aleksander
Lenke til kommentar
Jeg slo 20500 merket på 3Dmark 06 i går. 4,25Ghz på Q6600 ;) har ikke begynnt å klokke skjermkortene mine enda, så kanskje jeg klarer 22000 når alt er tweaket? Hadde vært fett det ;)

 

-Stigma

Du har G0 da, jeg og Sindre sitter på B3 :p

 

Nice!!

 

Har fått solgt unna B3en min, så nå skal eg ha ein frå netshop :D SÅ etter ny året skal eg få fart i systemet :p

 

Ka e scoren til intern?

Interns score er på 16170, ikke så langt unna med andre ord :p

Endret av WheelMan
Lenke til kommentar

G0 ja. I tillegg har jeg nok vært veldig heldig med den (VID 1.25 blandt annet), og så har jeg hjemmemekk fasekjøler da.

 

Faktisk så tror jeg CPUen kunne gått lengre, men hovedkortet klarer ikke mer enn rundt 470-475FSB (driver å fiunjusterer enda), før det begynner å tulle. Det er verdt det for å kunne ha SLI dog

 

Har 2x8800GTX kort. foreløpig på stock luft, men de skal over på vann tidig i januar en gang.

 

-Stigma

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...