kjetilm Skrevet 21. desember 2007 Skrevet 21. desember 2007 Jeg har et veldig irriterende delay eller lagg i smoke og flash. Begynner med å forklare hva som skjer: Når jeg kommer i en smoke. f.eks og jeg flytter på musa blir det en slags delay på den. Altså det går seigt og tregere en den bruker. (vanskelig og forklare) Samme skjer i flash. Det som er at det aldri har vært sånnn før. Jeg har cfg. til z0uLess som gjør at fps blir bedre. Den ahr jeg alltid hatt. Så prøvde jeg å skifte cfg. da kom det problemet. Derfor skiftet jeg tilbake til den gamle cfg'n. og problemet ble borte Etter en stund kom problemet tilbake igjen. Jeg ahr prøvd å reinstalere css og steam uten hell. byttet cfg osv. Dette er veldig irriterende i pcw'er sov. Jeg testa litt på scouknivez. Uten smoke hadde jeg 210fps, når smoken kom fikk jeg 30 - 50 fps. Men det ble ikke sånn delay før Noen tips?
kjetilm Skrevet 24. desember 2007 Forfatter Skrevet 24. desember 2007 yepp. riktig. har formatert nå. skal skjekke snart om det ble bedre
TrueNo Skrevet 25. desember 2007 Skrevet 25. desember 2007 Hmm,tror jeg hadde samme "problemet". Vet ikke om det skal vaere saann eller ikke?
Bad Apple Skrevet 25. desember 2007 Skrevet 25. desember 2007 Høres ut som fps drop som er veldig vanlig i smoke. Viss du allerede kjører fps tweak for fps så må du nesten oppgradere PC-en for å få det vekk. (Formatering kan fikse det også) Veldig lett å sjekke om det er fps drop, skriv "net_graph 3" i console og sjekk om fps faller lavt når du er i smoken. Vi får håpe det ikke er det Mvh Bad Apple
TrueNo Skrevet 25. desember 2007 Skrevet 25. desember 2007 (endret) cl_showfps duger ogsaa,pluss at du faar se hvilket map du spiller Endret 25. desember 2007 av BitFrost^
kjetilm Skrevet 6. januar 2008 Forfatter Skrevet 6. januar 2008 det hjalp med formatering. Men det kom igjen etter jeg skrev dette med no aklselrasjon på musen i lunch options. Hva skal jeg skrive for å å få bort det?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå