BSorBor Skrevet 7. januar 2002 Skrevet 7. januar 2002 En kollega vurderer å lage nettverk hjemme med 3 PC-er. En eller 2 er fra 1998 eller eldre. Han bruker bare vanlig modem og vet ikke om han vil bruke internett fra mer enn 1 PC. Hva bør han satse på for å få et billig nettverk. I hovedsak er det viktigste å kunne hente og bringe data fra en Pc til en annen.
Mr.Hassan Skrevet 7. januar 2002 Skrevet 7. januar 2002 Hei! Vel,eg trur eg ville kjøpt ein hub/switch og nettverkskort. Kopla nettverkskorta saman med huben via tp kablar.. Kva operativ system har kollegaen din tenkt å bruke på dei ulike maskinene.. Er hastigheten på overføringa viktig..?
Blippblopp Skrevet 7. januar 2002 Skrevet 7. januar 2002 PSData har følgende: Unex Network Kit Leveres med 5 port 10/100Mbit Switch og 2stk 10/100mbit kort. 795,- Kjøp til et ekstra kort og en kabel.... Dvs.... Under 1000 spenn totalt...
BSorBor Skrevet 7. januar 2002 Forfatter Skrevet 7. januar 2002 Hastighet er ikke viktig. Har ikke tenkt å bruke nettverk til spill.
jan rune Skrevet 7. januar 2002 Skrevet 7. januar 2002 Da ville jeg valgt å kjøpe 4 billige nettverkskort på www.databutikken.com koster vell 89kr tror jeg....og 2 kryssa kabler..Kan vel ikke få det billigere enn det.
D_KILLAH Skrevet 7. januar 2002 Skrevet 7. januar 2002 Quote: On 2002-01-07 11:38, jan rune skrev:Da ville jeg valgt å kjøpe 4 billige nettverkskort på www.databutikken.com koster vell 89kr tror jeg....og 2 kryssa kabler..Kan vel ikke få det billigere enn det. Må du ikke han liten hubedub eller svitsj dah?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå