Mr.FOXHOUND Skrevet 20. desember 2007 Skrevet 20. desember 2007 Har et lite (stort) problem med Morrowind her. Spillet loader helt fint, og alt går som smurt, helt til jeg skal forlate skipet man starter på. Så fort man prøver å gå ut, stopper hele spillet opp. Ingen loading eller noe. Maskinen jeg bruker er forholdsvis ny, og spesifikasjonene skal være i orden, men jeg kjører Vista. Kan det ha noe å si, og finnes det i så tilfelle en oppdatering som kan lastes ned?
MiSP Skrevet 20. desember 2007 Skrevet 20. desember 2007 Det er alltid lurt, uansett, å bruke den nyeste versjonen av spillet. Den finner du på oppdaterings-siden til elderscrolls.com. Prøv å installere nyeste versjon, og se hvordan det går.
Mr.FOXHOUND Skrevet 20. desember 2007 Forfatter Skrevet 20. desember 2007 (endret) Hmm, lastet ned nyeste patchen, men nå får jeg grei beskjed om at "Programmet har sluttet å virke" når jeg starter opp. Noen tips? Endret 20. desember 2007 av Mr.FOXHOUND
Triggers Skrevet 21. desember 2007 Skrevet 21. desember 2007 Har du lastet ned spillet eller kjøpt det?
Mr.FOXHOUND Skrevet 21. desember 2007 Forfatter Skrevet 21. desember 2007 Kjøpt. Det er GOTY-edition, type billig gjenutgivelse (men har ikke installert verken Bloodmoon eller Tribunal).
Skyttt Skrevet 7. januar 2008 Skrevet 7. januar 2008 Avinstaller, installer alt av programvare og oppdater til nyeste versjon.
Mr.FOXHOUND Skrevet 18. januar 2008 Forfatter Skrevet 18. januar 2008 Nyeste patch fungerer ikke. Da starter ikke spillet engang. Men måten å gjøre dette på var å ha et program kjøre i bakgrunnen, og bruke alt+tab til å skifte mellom programmene. Når du kommer tilbake til Morrowind, fungerer det fint igjen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå