Gå til innhold

Må jeg kjøpe spill som bare drives på mac?

maZe-

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei.

Kanskje litt dumt å spørre om, men jeg kjøpe meg nettopp en ny imac. Min første mac noen gang, men jeg lurer på om jeg må nødt å kjøpe spill som er beregnet på mac for å kunne spille de. Jeg tenker nå på Call of Duty 4.

Jeg var hos Spaceworld her i Ålesund for å kjøpe dette, men jeg spurte om det gikk bra først. Da sa han karen bak disken at han var usikker om det gikk ann. Så han begynte å lese bak på coveret og der stod det ingenting om operativsystem som Mac OSX. Hva skal jeg gjøre da? Finner ikke CoD4 til mac noen plass på nettet heller. Har jeg ingen muligheter for å kunne få spilt det da?

Takk til alle som svarer så fort som mulig :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva er bootcamp og hvordan gjøres det? jeg har sett hvordan det fungerer.. men vet ikke hvordan jeg gjør dette.. vil ikke ødelegge noe :S

• 1 måned senere...
Skrevet

Bare for å nevne det, så vil ikke BootCamp ødelegge noe, det lages en såkalt ikke-destruerende partisjon. Dette er for å passe på at brukere ikke skal miste noe av det de har på maskinene sine fra før ved å lage en BootCamp-partisjon. Så det er bare å fyre opp BootCamp, installere Windows, og spille CoD4 som jorden skulle gått under ;)

• 4 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...