Gå til innhold

jeg og en kompis ska flytte server (PVE)


Anbefalte innlegg

jeg og en kompis ska flytte server er på wildhammer akkurat nå er fårsåvidt en grei realm men vi føler at vi kjenner alt og alle dær begynner på en måte å bli lei. så vi tenkte på å flytte. noen som har noen tips? kompisen min er veldig glad å raide instancer og sånt mens jeg er mer arena og bg typen :p. hadde vært bra hvis vi hadde funnet en server med litt god guild prosess og at det går kjapt å komme inn i pvp :).

Endret av Cs freak
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
jeg og en kompis ska flytte server er på wildhammer akkurat nå er fårsåvidt en grei realm men vi føler at vi kjenner alt og alle dær begynner på en måte å bli lei. så vi tenkte på å flytte. noen som har noen tips? kompisen min er veldig glad å raide instancer og sånt mens jeg er mer arena og bg typen :p. hadde vært bra hvis vi hadde funnet en server med litt god guild prosess og at det går kjapt å komme inn i pvp :).

horde eller alliance??

Lenke til kommentar
Kul Tiras / Silvermoon / Earthern Ring er av de bedre PVE serverne i alle fall.

 

nazrm, kul tiras er en søppel server. Full av guilds som spiser opp andre guilds. (sin inkludert)

Er kun et knippe guilds som er noe vits å være dersom man ønsker å oppleve MH\BT De resterende guilds er basically

rekruterings guild for de andre.

 

Er så drit lei KT at jeg spyr

 

:)

Lenke til kommentar
Kul Tiras / Silvermoon / Earthern Ring er av de bedre PVE serverne i alle fall.

 

nazrm, kul tiras er en søppel server. Full av guilds som spiser opp andre guilds. (sin inkludert)

Er kun et knippe guilds som er noe vits å være dersom man ønsker å oppleve MH\BT De resterende guilds er basically

rekruterings guild for de andre.

 

Er så drit lei KT at jeg spyr

 

:)

 

Det er godt mulig, men det er fremdeles et bra community og bra progress både for horde og allianse. I tillegg er det endel PVP-only guilder også. (vet ikke hvor seriøse de er tho.)

 

Silvermoon er vel noenlunde samme, untatt at hordesiden sliter litt, såvidt jeg har fått med meg.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...