564215 Skrevet 20. desember 2007 Skrevet 20. desember 2007 Skal bygge ny pc, og leiter etter kabinett. Jeg har sett gjennom mangen, og kom fram til at NTZX Zero er det perfekte kabinettet for meg. Jeg har sett litt på bilder på google, og så fant jeg 2-3 bilder der det var lys i viftene i sidepanelet. Er de på viftene i kabinettet når man kjøper det, eller er det ettermontert av han som har lagt ut bilde? Her er bilde av lysene på kabinettet: NZXT Zero Er det noen som har dette kabinettet, har sett det eller funnet kilder, som kan svare ja eller nei på om det er lys i viftene? - ZeroZ
nyvvo Skrevet 20. desember 2007 Skrevet 20. desember 2007 Skal bygge ny pc, og leiter etter kabinett. Jeg har sett gjennom mangen, og kom fram til at NTZX Zero er det perfekte kabinettet for meg. Jeg har sett litt på bilder på google, og så fant jeg 2-3 bilder der det var lys i viftene i sidepanelet. Er de på viftene i kabinettet når man kjøper det, eller er det ettermontert av han som har lagt ut bilde? Her er bilde av lysene på kabinettet: NZXT Zero Er det noen som har dette kabinettet, har sett det eller funnet kilder, som kan svare ja eller nei på om det er lys i viftene? - ZeroZ Jeg har det her, og har ikke noe lys i kabinettet i det hele tatt. Vet det skal være ett i front, helt nederst, men det koblet jeg ut. Ser ut som det er noe ettermonterte greier på det bildet, kan aldri tenke meg at det lyser opp såpass uten innmat. Ellers er det et veldig greit kabinett. Anbefaler deg å kjøpe vinkla sata/ide-kabler, så unngår du at det blir så trangt mellom diskene og døra.
Dusken Skrevet 20. desember 2007 Skrevet 20. desember 2007 På bildet ditt ser det ut som det er en kald katode som lyser. Det kommer ingen lys ifra viftene.
564215 Skrevet 20. desember 2007 Forfatter Skrevet 20. desember 2007 På bildet ditt ser det ut som det er en kald katode som lyser. Det kommer ingen lys ifra viftene. Aha, nå ser jeg det jeg også.. Jaja, det er ikke så om å gjøre å ha de lysa. Det var bare noe jeg lurte på, siden halvparten av bildene jeg har funnet hadde blått lys kommende ut der med viftene, og andre halvdel ikke.
564215 Skrevet 20. desember 2007 Forfatter Skrevet 20. desember 2007 ....ellers er det et veldig greit kabinett. Anbefaler deg å kjøpe vinkla sata/ide-kabler, så unngår du at det blir så trangt mellom diskene og døra. Er det et veldig stort problem med vanlig sata-kabel? Har du prøvd med vanlig, og hvilke følger fikk dette/kan det få?
nyvvo Skrevet 20. desember 2007 Skrevet 20. desember 2007 ....ellers er det et veldig greit kabinett. Anbefaler deg å kjøpe vinkla sata/ide-kabler, så unngår du at det blir så trangt mellom diskene og døra. Er det et veldig stort problem med vanlig sata-kabel? Har du prøvd med vanlig, og hvilke følger fikk dette/kan det få? Har 3 disker med vanlige kabler, det fungerer greit, absolutt ikke noe problem. Men liker du orden i kabinettet og har mange disker, kan det være en fordel (personlig liker jeg å ha det litt pent inni, selv om døra står på, men det er jo en smakssak ).
564215 Skrevet 20. desember 2007 Forfatter Skrevet 20. desember 2007 ....ellers er det et veldig greit kabinett. Anbefaler deg å kjøpe vinkla sata/ide-kabler, så unngår du at det blir så trangt mellom diskene og døra. Er det et veldig stort problem med vanlig sata-kabel? Har du prøvd med vanlig, og hvilke følger fikk dette/kan det få? Har 3 disker med vanlige kabler, det fungerer greit, absolutt ikke noe problem. Men liker du orden i kabinettet og har mange disker, kan det være en fordel (personlig liker jeg å ha det litt pent inni, selv om døra står på, men det er jo en smakssak ). Ok, takk for svar!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå