co2 Skrevet 19. desember 2007 Skrevet 19. desember 2007 Sitter på LAN og har spillt WC3 nå, og fant endelig det mappet som vi har lett etter(har masse) og skulle da gjerne hatt mer av det. Det vi leter etter er muligheten til å spille sammen som lag med hver sin hero, og gå gjennom sånn... progressiv rute, ala noe med historie og utvikling. Det vi spilte nå het Warchasers. Og videosekvenser er NOGO! Noen som har gode forslag?
Crazy_Man Skrevet 19. desember 2007 Skrevet 19. desember 2007 det finnes tonnevis av slike maps som man kan laste ned. hvor, det vet jeg ikke
Gjest Slettet-3t93k9 Skrevet 19. desember 2007 Skrevet 19. desember 2007 Du kan laste ned mange maps her.
co2 Skrevet 19. desember 2007 Forfatter Skrevet 19. desember 2007 Ja fant det istad, men problemet er å vite/finne det som har likt gameplay som vi hadde istad. Fant et, og det var V2.
Crazy_Man Skrevet 19. desember 2007 Skrevet 19. desember 2007 jeg tror det er RPG du snakker om her. muligens campaign
co2 Skrevet 19. desember 2007 Forfatter Skrevet 19. desember 2007 Ja mulig det. Det jeg har prøvd av RPG er enten open RPG, altså uten mål og mening, eller med helt grusomme videosekvenser en må lide gjennom.
Kaffeleif Skrevet 19. desember 2007 Skrevet 19. desember 2007 En annen bra side er denne http://war3.incgamers.com/
Kawabonga Skrevet 19. desember 2007 Skrevet 19. desember 2007 Dere burde søke på Final Fantasy RPG på de sidene som det har blitt lagt ut link til! Er mange bra Final Fantasy RPG maps til WC3. Er spesielt ett, men husker ikke helt hva det heter. Det er hvertfall bilde av en Chocobo på det bildet til brettet som vises ingame mener jeg å huske.
Asbjoern R Skrevet 19. desember 2007 Skrevet 19. desember 2007 Noen hero defence maps har progressiv rute men er vel ikke så veldig mye historie akkurat.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå