Gå til innhold

Spillverket.no: egentlig ikke ris eller ros men


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

dem som ikke liker sc tror alt snakket som sc er tomt prat, det er jo utrolig kjipt for de som laget det, det er jo kun negativt snakk om det og positivt snakk om westwood over absolutt alt.

jeg ville gitt sc 10/10 og award og alt slikt.

eneste negativen er at det tar så lang tid og lære, da mener jeg bli god i det, for de som allerede er vant til sc. noen ganger spør jeg meg selv hvorfor noen fortsatt spiller spill som ra2, og jeg tenker "de vet vel ikke bedre".

Lenke til kommentar

okei, skjønner det, menne, starcraft er egentlig grådig aktuelt, bare ta en tur på battlenet og se der, det florer med gode og dårlige og helt nye spillere. tipper det er flere som spiller sc på internett enn alle westwood spillene tilsammen.

jeg synes at westwood drar ut spillene sine, de har ikke forandret noe spesielt ifra red alert 1 til tiberian sun og ra2 eller yuris revenge bortsett fra bedre grafikk og et par nye units.

Lenke til kommentar

Ærlig talt pizzabud. Vi har faktisk forstått nå at du liker StarCraft. Du behøver ikke bruke så mye mer energi på å fortelle oss det. :smile:

 

Jeg forslår at DU skriver en anmeldelse av spillet for Gamer.no (minst 1200 ord). Der kan du gå i dybden hvorfor spillet er bra, og hva som er bedre i forhold til alle andre spill. Ett av kriteriene jeg stiller er at du blant annet ikke får lov til å bruke ordet "møkkaspill" en eneste gang i løpet av anmeldelsen. Ellers skal den være saklig, altså ikke slik du har skrevet i forumet til nå. Tar du utfordringen? :smile:

Lenke til kommentar

kan godt si saklig hvorfor starcraft er så bra, men jeg skriver ikke 1200 ord (ville ikke giddet 200 engang:) om det. starcraft er et skill spill man må sette seg inn i, ikke spille litt så gi opp. det er nesten som og se 3 minutter av en 3 timer lang film, for så og kritisere filmen. slikt gjør meg litt sint.

det som gjør sc så bra er følelsen av at ingenting kan gjøres fort nok, farten i spillet gjør at man ike får seg pause. starcraft er ved første øyesyn ikke noe spesielt med, men når man begynner og bli god i det, da er hele spillet så enormt, spillet er det beste dataspillet jeg vet om.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...