MadsFN Skrevet 18. desember 2007 Skrevet 18. desember 2007 Hei, jeg laga denne topicen etter jeg kjørte karazhan med en virklig god gruppe. Så. Lurte bare på om dere har noen gode ideer om de beste karazhan gruppene? Kom med begrunnelser også Min beste jeg noen gang har hatt er som følgende: Warrior Tank Feral druid (DPS/Offtank) Holy Priest Holy priest Holy Paladin Beast Master hunter Beast Master hunter Beast Master hunter Enhancment Shaman Mage, Dårlig geara (Han som ble boosta) Group Setup: Group 1: Warrior tank Holy Priest holy priest holy paladin FIre mage Grop 2: Beast Master hunter Beast Master hunter Beast Master hunter Enhancment Shaman Feral druid Grunnen til at magen ble satt i healer groupen var at den var så dårlig geara at han kunne ikke få så stort utbytte av DPS buffene som resten av groupen ga. Denne groupen synes jeg var veldig god siden alle DPS klassene buffer hverandre, og man har veldig mange buffs siden man har Paladin, Mage, Priest, Shaman med totems og druid.
M@R7!N Skrevet 18. desember 2007 Skrevet 18. desember 2007 Good old enhancement shammie, warrior, 2xrogue og feraldruid er pretty sick
MadsFN Skrevet 18. desember 2007 Forfatter Skrevet 18. desember 2007 Good old enhancement shammie, warrior, 2xrogue og feraldruid er pretty sick Tror faktisk ikke du hadde fått noe ekstremt god DPS av det der + at mange bosser i karazhan er mye bedre med ranged på visse bosser. (Prince, Maiden...)
Schjellin Skrevet 18. desember 2007 Skrevet 18. desember 2007 Good old enhancement shammie, warrior, 2xrogue og feraldruid er pretty sick Tror faktisk ikke du hadde fått noe ekstremt god DPS av det der + at mange bosser i karazhan er mye bedre med ranged på visse bosser. (Prince, Maiden...) Det er to bosser av ca 8 ?
MadsFN Skrevet 18. desember 2007 Forfatter Skrevet 18. desember 2007 Jaja, men uansett tror min group hadde slått din
henrik_s Skrevet 18. desember 2007 Skrevet 18. desember 2007 Med godt gear og riktige specs fungerer alle grupper bra i Karazhan.
olegunnaro Skrevet 18. desember 2007 Skrevet 18. desember 2007 (endret) Tanks: 1 og en halv. Prot Paladin (aoe tanker de fleste trash packs) Feral Druid/Dps Warrior (tank på de bossene det trengs/noen trash packs) Healers: 2-3 (avhenging av gear) Resto Shaman (totems <3) Priest (hots er kjekt på enkelte av bossene) Holy Paladin/Tree of life (ekstra blessing vs br/innervate) Dps: Aoe tungt Shadow Priest (mana return til dps/pala tank = raskere trash clearing) Warlock Warlock Mage En/to til aoe eller random dps klasse, har ikke så mye å si. En eller annen melee klasse er fint på magic immune packs etter Curator. Gruppeoppsett villa sett slik ut på trash i allefall: Gruppe en: Protadin Shadow Priest Mage Resto Shaman Priest Gruppe to: Warlock Warlock Feral Druid Random healer/dps Random dps På de litt mer hartslående bossene kan paladinen i gruppe en fint byttes ut mot en annen mana brukende klasse, da mana ikke burde være begrensninga threat wise lengre. Endret 18. desember 2007 av Ole_Gunnar
sveinbrand Skrevet 18. desember 2007 Skrevet 18. desember 2007 Syns pally tank er best i Kara, vi bruker d når vi kan Ellers funker så og si hvilken som helst group setup
abraxa Skrevet 19. desember 2007 Skrevet 19. desember 2007 Gruppe 1 Feral druid MT DPS warrior OT Rogue Enh shaman BM hunter Gruppe 2 Shadow Priest Warlock Mage Holy paladin Holy priest/resto shaman
Arba Skrevet 19. desember 2007 Skrevet 19. desember 2007 (endret) Gruppe 1 Warrior-tank Rogue-dps Rogue-dps shaman-healer hunter-dps Gruppe 2 priest-dps priest-healer paladin-healer mage-dps warlock-dps Endret 19. desember 2007 av Arba
Sink Skrevet 19. desember 2007 Skrevet 19. desember 2007 group 1; warrior feraldruid holy paladin rogue hunter group 2; spriest spriest restoshaman mage warlock ekstremt lite downtime og mye dps.
Xint Skrevet 19. desember 2007 Skrevet 19. desember 2007 Group 1: Prot pala MT Feral Druid OT Survival Hunter (Her snakker vi SSC/TK gear altså, ikke fullt blå.) Enhancement Shaman Rogue Group 2: Shadow Priest Mage Holy Pala Resto Druid Warlock Her har viiii: Vannmaskin, 2 blessings, int buff, MotW, Fortitude, Expose Weakness, totems, aura i hver gruppe, Banish, Shackle, Healbots, solid DPS og 2 CR's + en Soulstone, Divine Intervention (mindre downtime om whipes) og en genial meleegruppe. Diskuter!
Tweaky Skrevet 19. desember 2007 Skrevet 19. desember 2007 Group 1: Prot pala MT Feral Druid OT Survival Hunter (Her snakker vi SSC/TK gear altså, ikke fullt blå.) Enhancement Shaman Rogue Group 2: Shadow Priest Mage Holy Pala Resto Druid Warlock Her har viiii: Vannmaskin, 2 blessings, int buff, MotW, Fortitude, Expose Weakness, totems, aura i hver gruppe, Banish, Shackle, Healbots, solid DPS og 2 CR's + en Soulstone, Divine Intervention (mindre downtime om whipes) og en genial meleegruppe. Diskuter! Kunne ikke vært mer enig :-) Det må jo være den ultimate gruppen.
Gjest Slettet-PJ3x8Q2w Skrevet 19. desember 2007 Skrevet 19. desember 2007 Nei Nei Nei! Warrior tank! 2 Healers (priest og paladin) 7 Warlocks med amplify curse -> curse of doom. FTW!
dor123 Skrevet 19. desember 2007 Skrevet 19. desember 2007 Samme hva slags oppsett det er. Beste kara runnet jeg har vært med på har vært med 100% alts. Har med fokus til den enkelte å gjøre.
TaigaH Skrevet 19. desember 2007 Skrevet 19. desember 2007 Gruppe 1. Feral druid (tank) Rogue Rogue Dps warrior Enhancement shaman Gruppe 2. Resto shaman Holy pala Mage Mage Elemental shaman oO
MadsFN Skrevet 19. desember 2007 Forfatter Skrevet 19. desember 2007 Ingen som virker særlig fan av huntere, De har jo 3% dmg bonus i BM specc og KJEMPE dps. Hver gang det er huntere med i kara med litt godt gear og litt skill så topper de dmg meters uten tvil.
Skumtroll Skrevet 19. desember 2007 Skrevet 19. desember 2007 Rogues topper alltid (toppet alltid før i alle fall, når jeg raidet) listen hos meg.. Har ikke raidet på 2-3 måneder, men før det toppet roguene alltid
MadsFN Skrevet 19. desember 2007 Forfatter Skrevet 19. desember 2007 Skjer aldri hos meg, aldri skjedd heller tror jeg, men de klarer alltid å holde seg på 4-7 plass i 25 manns. (Aldri opplevd IMBADPS av en rogue :S)
Skumtroll Skrevet 19. desember 2007 Skrevet 19. desember 2007 Skjer aldri hos meg, aldri skjedd heller tror jeg, men de klarer alltid å holde seg på 4-7 plass i 25 manns. (Aldri opplevd IMBADPS av en rogue :S) Aldri skjedd du liksom.. I ca 70% av raidene jeg har vært i har rogues toppet DMG-meteret, utenom ca 20% der huntere vant og ca 10% der andre klasser vant.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå