mohansno Skrevet 18. desember 2007 Skrevet 18. desember 2007 Jeg i lang tid prøvd å koble PCen min til TVen som står i stua for å kunne se på filmer jeg har på PCen. Jeg har en S-video-utgang på PCen som jeg har satt i TVens Scart-inngang. Jeg ble tipset om at jeg må forandre noen innstillinger under 'enhetsbehandling' for å aktivere S-video-utgangen. Jeg har Vista Ultimate på PCen min. Kan noen forklare for meg steg-for-steg hvordan jeg får dette til?
alec1 Skrevet 18. desember 2007 Skrevet 18. desember 2007 Alt jeg trengte å gjøre var å koble til skjermen, (restarte datamaskinen (husker ikke helt)) og så gå til Egenskaper for skjerm, velge skjerm nummer 2 og trykke på utvid Windows-skrivebordet til denne skjermen. Dette er i windows XP men jeg vil tro at det er mye det samme i Vista.
mohansno Skrevet 18. desember 2007 Forfatter Skrevet 18. desember 2007 Hmm. Tror jeg får opp at det er koplet til to stk skjermer, men TVen er fremdeles svart. Er det noen andre innstillinger som må gjøres i Vista? Alt jeg trengte å gjøre var å koble til skjermen, (restarte datamaskinen (husker ikke helt)) og så gå til Egenskaper for skjerm, velge skjerm nummer 2 og trykke på utvid Windows-skrivebordet til denne skjermen. Dette er i windows XP men jeg vil tro at det er mye det samme i Vista.
sinnaelgen Skrevet 18. desember 2007 Skrevet 18. desember 2007 du må velge om det er tv eller ekstra monitor du skal ha.
texaco Skrevet 18. desember 2007 Skrevet 18. desember 2007 Du må også huske på å velge riktig PAL standard i innstillingene .. PAL-B og PAL-G pleier å fungere
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå