Snorre Skrevet 8. januar 2008 Skrevet 8. januar 2008 Har overført den nå, og dukker fortsatt ikke opp automatisk. Ligger nå i C:/Programfiler (X86)/Steam/Steamapps/orresnei/SourceMods/ZPS. Kommer fortsatt ikke automatisk opp i listen. Garg!
Snorre Skrevet 8. januar 2008 Skrevet 8. januar 2008 prøvd å restarte steam? Jeg føler meg en anelse dum nå ja. Funket nå. Takk så mye for all hjelp!
Svinat Skrevet 13. januar 2008 Skrevet 13. januar 2008 Har kommet en update nå. Mye bra. Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor -Fixed exploits and updated ZPS_Town, ZPS_Deadend, ZPS_Silence, and ZPS_Subway. -Fixed bug that caused people to be able to join zombie team when life counter was empty late in the game. -Increased maximum number of pistol rounds you can carry to 45. -Fixed the bug that caused the last player in a server to skip the ready room. -Maps should not cycle now unless the round is over. -Increased maximum speeds for all players. -Added several custom textures. -Swapped Zombie counter icon and the counter's locations. -Swapped Survivor health icon. -Added mapcycle.txt, so dedicated servers do not default to having HL2DM maps in their default map cycle. -Added Armory maps to the hidden map list, they were mainly for testing anyway. -Removed respawn_entities command functionality. -Removed bug that caused dropped ammo to create a new ammo respawn point. -Zombievision sounds play on the client only. -Head hitboxes now work, headshots should take 2.5 damage now. -Zombie lunge time has been lowered. -Zombie life calculator at round start will now max out at 25 zombie lives. -Grenade damage increased to 300 (Was 150). -Added new song KM_Plague.mp3. -Added new song KM_Rebirth.mp3. -Added panic sounds. -Updated server settings and added advanced options to multiplayer settings. -Fixed pickup item bug where it would light up and you could not get it. -Added death notice icons. -Only survivors can spray paint now. -Fixed tpose for servers not properly set up. -Ammo weights are a bit heavier now. -Default round limit set to 15 minutes now, ammo respawns every 8 minutes by default. -Increased shotgun pellet damage from 12 to 13. -Improved Remmington 870 accuracy. -Melee damages, swing rates, and swing distances have been tweaked. -Fixed dev server command exploits that allowed noclip and insta-survivor win. -Those who wait for game to start to avoid being zombie now spawn with PPK and keyboard as starting weapons.
Djengo^^ Skrevet 16. januar 2008 Skrevet 16. januar 2008 spilte litt ZP igår kveld. er ganske moro å være survivor. det suger å være zombie. hater å gå tregt og kun slå med hendene. så blir man eid på 4 headshots med et raskt våpen. survivors har det for lett 1 on 1 imo. gi zombie noe mer. zombie frenzy eller noe, hehe. løper kjapt og dreper på 2 slag i 5 sekunder eller noe. en cooldown selvfølgelig.
Vrengtpolvott Skrevet 16. januar 2008 Skrevet 16. januar 2008 spilte litt ZP igår kveld. er ganske moro å være survivor. det suger å være zombie. hater å gå tregt og kun slå med hendene. så blir man eid på 4 headshots med et raskt våpen. survivors har det for lett 1 on 1 imo. gi zombie noe mer. zombie frenzy eller noe, hehe. løper kjapt og dreper på 2 slag i 5 sekunder eller noe. en cooldown selvfølgelig. Hele poenget er jo strength in numbers. Zombiene skal være svake alene, men sammen er de nesten umulig å slå.
Djengo^^ Skrevet 16. januar 2008 Skrevet 16. januar 2008 spilte litt ZP igår kveld. er ganske moro å være survivor. det suger å være zombie. hater å gå tregt og kun slå med hendene. så blir man eid på 4 headshots med et raskt våpen. survivors har det for lett 1 on 1 imo. gi zombie noe mer. zombie frenzy eller noe, hehe. løper kjapt og dreper på 2 slag i 5 sekunder eller noe. en cooldown selvfølgelig. Hele poenget er jo strength in numbers. Zombiene skal være svake alene, men sammen er de nesten umulig å slå. ikke etter min erfaring. vi var vel en 5-6 zombier på det meste, kom inn i rom der det var 3-4 survivors og de plaffet oss ned dritlett mens de løp unna oss så vi ikke kom innpå. så krasjer zombiene i hverandre når de går sammen, som gjør det enda lettere å ta de ut. dette scenarioet skjedde veldig ofte. og ute på åpen gate er det enda værre å være zombie.
Vrengtpolvott Skrevet 16. januar 2008 Skrevet 16. januar 2008 Er rimelig simpelt å være zombie om man bare bruker sprint egenskapen man har i rett øyeblikk.
Bytex Skrevet 17. januar 2008 Skrevet 17. januar 2008 Meningen er vel at det skal være 100 zombier og 10 survivors ellerno, da. Hvis zombiene har nada våpen og går sakte er det jo ingen vits med like mange zombies som survivors på en server. Sier seg selv.
Djengo^^ Skrevet 17. januar 2008 Skrevet 17. januar 2008 ja du kan sprinte i 3 sekunder eller noe hvis du holder inne shift helt tid timeren er ute. det betyr at ingen survivors må se deg før du er i range for å bruke den, og om du skulle være heldig å få inn et slag eller to så er sprint ute og survivoren løper og plaffer deg ned. som survivor syns jeg det var lett og hanskes med to, kansje tre zombier hvis jeg hadde et bra våpen som ak eller revolver.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå