fortytwo Skrevet 9. februar 2003 Skrevet 9. februar 2003 Har kikket litt på disse dell maskinene, men det er et par ting som undrer meg litt. 1) Hvordan er det å kjøre fullskjerm-applikasjoner i f.eks 1280x1024 på disse UXGA skjermene deres? Eller å sette desktopen til denne oppløsningen eller mindre? 2) Vil det lønne seg å kjøpe med minst mulig ram for så å kjøpe 3.parts ram fra komplett eller lignende? 3) Og til slutt.. Er disse maskinene i grei konfig, si 2,4 512 40Gb R9000 greie å jobbe i 3dstudio med? Vurderer å anskaffe en slik 8200 til skole(ikke forelesning), samt noe kveldsarbeide.. På forhånd takk mvh Øystein
krister461 Skrevet 9. februar 2003 Skrevet 9. februar 2003 heisann! 1. i spill og sånn går det greit å justere ned oppløsningen...men i windows synes jeg det blir litt for uklart...men, jeg har ikke hørt om noen som ikke har klart å vende seg til høy oppløsning enda...de fleste som sier at det er for lite, er folk som ikke har det selv...jeg synes ihvertfall at 1600*1200 er meget behagelig... 2. det tror jeg nok vil lønne seg...hvis ikke du er heldig med et "anbefalt system"... 3. jeg tror nok at denne maskinen vil holde i massevis til 3dstudio... forøvrig synes jeg at dette er den maskinen som gir deg mest for pengene, hvis du ønsker å spille en del på laptopen... men...som alltid...jeg kan ikke anbefale dell grunnet forferdelig kundebehandling... vh krister
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå