Gå til innhold

Tips til Sony Ericsson-mobiler?


Anbefalte innlegg

Heisann. Fatter har bestemt seg for å at jeg skal få en ny mobil, siden jeg har så og si hatt samme mobil i 4-5 år nå.

 

Jeg vil selvsagt ha en Sony Ericsson, siden jeg syntes de er best.

 

Jeg ser etter en mobil som har et bra kamera, som man tar bra bilder med, og som har et stort minne. En bra mp3-spiller er selvsagt ikke å forakte.

 

Prisen? La oss si rundt 1000 +/-

 

Noen tips? :)

 

God jul.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Heisann. Fatter har bestemt seg for å at jeg skal få en ny mobil, siden jeg har så og si hatt samme mobil i 4-5 år nå.

 

Jeg vil selvsagt ha en Sony Ericsson, siden jeg syntes de er best.

 

Jeg ser etter en mobil som har et bra kamera, som man tar bra bilder med, og som har et stort minne. En bra mp3-spiller er selvsagt ikke å forakte.

 

Prisen? La oss si rundt 1000 +/-

 

Noen tips? :)

 

God jul.

 

1000.-?

Er dette inkl abn?

 

Vel, for å begynne med de nå billigre fjorårs modellene, så er K800/k810 glimrende allround modeller.

W580/880/910 er vel heller ikke dumme valg.

Ville kikket på disse 5 her, og sett hvem du liker, evt hvem som passer best i pris.

Mht kravene dine, stort minne, kjøp deg et minnekort på 2-4 Gb, da har du noe å gå på.

bra kamera, da begrenser du deg til K800/810, evt W810 evt W610 siden disse har AF.

Mht musikk, så er SW bedre i Walkman branded mobiler ifht K serien, lydkvaliteten blir omtrent den samme med tilsvarende bra headsett.

Lykke til og God jul!

Lenke til kommentar
Jeg tenkte med abb ja. Har ikke helt greie på det. Er først og fremst kameramobil jeg er ute etter, K800/810 var da litt dyre syntes nå jeg. Kameraet trenger ikke være i toppklasse, men et brukbart ett. Kan vel si jeg kan gå opp til 1500,-

 

Dyre?

Du får de for kr 1.- med abn... :roll:

 

Ok, gå for et gammel toppmodel da vettu, f.eks W810, eller noe slikt.

Lenke til kommentar

1kr med abonnement men da skal du betale 299kr i måneden i 18 måneder gjerne... Det lønner seg nesten alltid å kjøpe mobil uten abonnement..

 

nokia 3500 classic er en mobil med ganske bra kamera (2mpx) til en pris på litt over tusenlappen. Den anbefales av amobil :) vet du mener sonyericsson er best men jeg tror du kunne blitt fornøyd med 3500 classic også

Lenke til kommentar
1 kr for telefon

+200 etablering

+1400 oppsigelse

 

1601 kr, absolutt ingen dyr pris for k810i. God telefon

 

Og dette er fult mulig å gjøre?

 

Hvor har du isåfall dette tilbudet? :)

 

F.eks. har netcom dette tilbudet, for 1,- pluss abonnement.

Må vel bare sende en mail til de om hvordan oppsigelse går for seg etter kjøpet?

Endret av Morth
Lenke til kommentar

K810i med SuperMinutt til 1 krone

 

Det er fullt mulig.

Dag 1: Kjøpt telefonen,

Dag 2: Ring og be om operatørlåskoden (som du har krav på når du bonder deg, tror jeg), hvis du ikke har planer om å bruke Telenor,

Dag 3: Ring og si opp og betal oppsigelsesavgift.

 

EDIT: Vet ikke hva oppsigelsesavgiften til NetCom er på det abbonementet, men på SuperMinutt er det vel 1400 kroner, hvis de ikke har satt opp prisen.

 

EDIT2: En del feil..

Endret av Knewt
Lenke til kommentar
K810i med SuperMinutt til 1 krone

 

Det er fullt mulig.

Dag 1: Kjøpt telefonen,

Dag 2: Ring og be om operatørlåskoden (som du har krav på når du bonder deg, tror jeg), hvis du ikke har planer om å bruke Telenor,

Dag 3: Ring og si opp og betal oppsigelsesavgift.

 

EDIT: Vet ikke hva oppsigelsesavgiften til NetCom er på det abbonementet, men på SuperMinutt er det vel 1400 kroner, hvis de ikke har satt opp prisen.

 

EDIT2: En del feil..

 

Hvis jeg faktisk har krav på operatørlåskoden, så er jo dette genialt!

 

Skal prøve med SuperMinutt abonnementet, takk. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...