Gå til innhold

GotY 2007 for diskusjon.no-brukere - avstemning


Årets beste spill  

314 stemmer

  1. 1. Årets beste spill

    • Armed Assault
      3
    • Assassin's Creed
      11
    • Bioshock
      14
    • Call of duty 4
      50
    • Colin McRae: Dirt
      2
    • Company of Heroes: Opposing fronts
      1
    • Crackdown
      1
    • Crysis
      15
    • Final Fantasy XII
      9
    • Forza motorsports 2
      3
    • Ghost Recon Advanced Warfighter 2
      0
    • God of war 2
      4
    • Guitar Hero 3
      8
    • Halo 3
      18
    • Half-life 2: Episode 2
      17
    • Mass Effect
      40
    • Metroid Prime 3: Corruption
      1
    • Okami
      2
    • Penumbra
      2
    • Portal
      24
    • Skate.
      2
    • S.T.A.L.K.E.R
      9
    • Super Mario Galaxy
      35
    • Supreme Commander
      5
    • Team Fortress 2
      8
    • The Legend of Zelda: Phantom Hourglass
      2
    • The Witcher
      10
    • Trackmania United
      3
    • Uncharted: Drake's Fortune
      10
    • World in Conflict
      5


Anbefalte innlegg

frostbitten

The Witcher tar lett førsteplassen for meg. Kan ikke huske sist et spill klarte å holde meg underholdt i 40-50 timer. Ikke bare underholdt, men jeg følte et konstant sug for å komme meg videre i historien.

 

må bare si meg enig i denne. Siste spill som har engasjert like mye er System Shock 2 (i forhold var Bioshock en skuffelse, konsollifisert..) og Gothic 1, tildels også Kotor 1-2. Begynner jo å bli noen år siden det. Endelig ett spill som retter seg inn mot oss som har spilt PC spill siden dens barndom (over 30år...) :)

Endret av krist2
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg syntes S.T.A.L.K.E.R er det beste spillet i år. Det virker som om mange har hypet spillet opp og hatt veldig høye forhåpninger som ikke ble helt innfridd, men like vel er det det spillet som har mest nytt ved seg. Jeg har ikke spilt Galaxies eller Mass Effect, men de konkurrerende FPS-ene til S.T.A.L.K.E.R, som har blitt skrytt opp i skyene, har egentlig bare vært en videreføring av det gode gamle.

 

S.T.A.L.K.E.R bragte inn en del nye elementer, og spillet hadde en fantastisk atmosfære og en spennede historie. Dessuten er spillet langt for dagens standarer, og første gjennomspilling tok like lang tid om Bioshock, EP2 og Crysis til sammen.

Helt enig der. STALKER er definitivt en av mine aller sterkeste kandidater. Når det gjelder atmosfære er det vanskelig å nevne andre spill som når opp til den.

Lenke til kommentar

En sånn avstemmning kan vel egentlig ikke bli helt rettferdig men.. f.eks CoD4 har kommet ut på flere konsoller enn f.eks STALKER, så det er da naturlig at flere har prøvd det spillet og vil velge det isdenfor. Så blir det virkelig årets beste spill eller det folk flest har prøvd og synes er bra? Men men, er vel ingen annen måte å kåre årets spill uannsett :roll:

Lenke til kommentar
En sånn avstemmning kan vel egentlig ikke bli helt rettferdig men.. f.eks CoD4 har kommet ut på flere konsoller enn f.eks CRYSIS, så det er da naturlig at flere har prøvd det spillet og vil velge det isdenfor. Så blir det virkelig årets beste spill eller det folk flest har prøvd og synes er bra? Men men, er vel ingen annen måte å kåre årets spill uannsett :roll:

 

Endret det litt for deg jeg :whistle:

 

Ble COD 4 for meg. Tett etterfulgt av Bioshock.

Lenke til kommentar
En sånn avstemmning kan vel egentlig ikke bli helt rettferdig men.. f.eks CoD4 har kommet ut på flere konsoller enn f.eks STALKER, så det er da naturlig at flere har prøvd det spillet og vil velge det isdenfor. Så blir det virkelig årets beste spill eller det folk flest har prøvd og synes er bra? Men men, er vel ingen annen måte å kåre årets spill uannsett :roll:

Er ikke rettferdig nei, men det er jo bare en liten "moromåling" uansett. Hvis man skulle ha det mer seriøst måtte man jo delt opp i plattform også.

Lenke til kommentar

Dritvanskeligt for meg å stemme på 1 spill som GOTY 2007 siden jeg har alle konsollene og spill som MAss Effect, Bioshock, Uncharted, Halo 3, Super MArio Galaxy, COD4 og fler

 

Men det som trekker det lengste strået må jeg si Super Mario Galaxy, beste og flotteste spillet jeg har opplevd..

Og ikke minst det beste Mario-spillet jeg har spilt!

Bare å bruke powerups gir meg gåsehud, orkestrisk musikk, Wii moten er perfekt all the way, 2D plassene er og sinnsykt bra laget

Og det denger alt av spill bare sjekk gamerankings.com. 2 plass of all time, det synes jeg det fortjener!

 

SUPER MARIO GALAXY Game Of The Year 2007! :D

Lenke til kommentar

Min stemme går til Portal - Aperture Science, we do what we must, because we can. Jeg skulle gjerne sett at det var lengre, men det gav den gode følelsen av både et godt gameplay og bra humor. I all rettferdighetens navn skal det legges til at jeg ikke har spilt halvparten av spillene på listen, men det får se være.

Lenke til kommentar

Av de jeg har spilt står det mellom Assassins Creed og STALKER.

Er mange delte meninger om AC men jeg syntes dette spillet var fantasisk. Kanskje mest fordi jeg er interesert i korstog epokene, og den gode historien i spillet appelerer derfor veldig. Ellers synes jeg også spillets gameplay fungerer utmerket. Litt repetitivt men man kan ikke få alt.

 

STALKER likte jeg muligens ennda mer. Igjen, synes storyen til spillet er fantastisk. Ikkeno amerianske patrioter som skal redde verden her i gården. Igjen, chernobyl ulykken intereserer meg, så et spill basert på det faller fort i smak

Atmosfæren i spillet er kanskje second to none. Og den rollespill lignende gameplayen passer perfekt.

 

Stemte assassins creed selv om jeg tror jeg liker disse to like godt. Dog skal det sies at det er veldig mulig at ingen av de to er årets beste spill, da det er så mange store titler i år jeg ikke har spilt.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...