Gå til innhold

Multifunksjonsskriver - hva bør jeg velge?

qtip

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg skal ha en multifunksjonsskriver, den trenger å være trådløs.......Hva bør jeg velge?

Hvordan foregår forresten scanning, er det slik at man kan sendre direkte, f.eks i PDF fra enheten?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg ser også etter en rimelig mltifunksjon, så jeg henger meg på her. Jeg har ikke peil på hva som finens av skrivere desvere, så jeg ikke svare, men jeg kan ihvertfall si at scaning nesten garantert lages av scanneren som en .BMP eller annen ukomprimert format. Vanligvis er det du selv som står annsvarlig for å komprimere den slik som du vil ha den.

Jeg ser helt etter en nettverksskriver, men den kan fint være kablet, for så lenge den står koblet på nettverket så trenger jo bare PCen å være koblet på via trådløst, så har du jo samme funkson (ved midnre du er avhengig av at skriveren skal stå på en spesifikk plass hvor du ikke kan ha noen kabel, og det er jo skjeldent tilfelle.

-Stigma

Skrevet (endret)

Jeg har Canon MP600 og er veldig fornøyd.

Kopierer,scanner og skriver ut på DVD/CD.

Den er ikke trådløs men jeg deler printeren over nettet så jeg gidder ikke bruke penger på den trådløse versjonen som er mye dyrerer.

Se på dinside.no for en del tester av printere.

EDIT:Det er 610 jeg mener og ikke 600.

Endret av Knopfix
  • 2 uker senere...
Skrevet

HP Photosmart C5180 All in One er en kjempebra skriver.

Den kan du koble til nettverket, og Skriver, kopierer og skanner kjempebra.

Tomlene opp for den ass.

Skrevet

Selv om mp600r er trådløs vil jeg ikke anbefale denne da 600 serien er relativt gammel. Har selv akkurat kjøpt en mp610 og er kjempefornøyd sålangt.

Vet heller ikke hvor nødvendig trådløst bettverk er på printere i disse dager da de fleste har en eller annen form for nas/ekstern lagring som ofte har innebygget mulighet for tilkobling av printer.

Skrevet
Selv om mp600r er trådløs vil jeg ikke anbefale denne da 600 serien er relativt gammel. Har selv akkurat kjøpt en mp610 og er kjempefornøyd sålangt.

Jeg har blingset litt,det er 610 jeg har og den er ikke trådløs.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...