Gå til innhold

ute etter sample cd. trommer :)

DilliMusic

Anbefalte innlegg

Skrevet

er ute etter en sample cd med gode tromme lyder. ikke trance og der men trommer jeg kan bruke i pop,rnb, rock og slikt. hadde tenkt til å kjøpe refill til reason men vil kunne bruke tromme lydene i andre programmer og. så er ute etter en sample cd. ikke vst eller noe slikt men sample cd. vil det skal være bra kvalitet på samplene.

Dilli

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg lager trommeloops hvis det er av interesse. Pleier å "ta betalt" i andre lyder og samples. F.eks vokaler, gitarriff eller synthlyder. Men vet ikke om det passer din stil da. :) send meg en pm hvis du er interesert

Skrevet (endret)

Man får de også som en pakke med .WAV-filer. VSTen er bare en integrert sampler om ikke programvaren man bruker ikke har dette selv. :)

Endret av Skagen
Skrevet

Denne her bør dekke det meste:

http://www.bigfishaudio.com/4DCGI/detail.html?1352 Drums Overkill

Pop og RnB er dekket, pluss at du får flere formater å velge mellom. Men for rock bør andre samplecder sjekkes ut.

Du kunne jo alltids kjøpt deg Native Instruments Battery 3. Veldig fin medfølgende library som dekker rock, rnb og rock, og alt er i wav og kan lett brukes i andre programmer. Og selv elsker jeg Battery 3 som vsti.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...