Gå til innhold

Hybrid klassene i PvE og PvP

Anbefalte innlegg

Skrevet

"nuker", du ser han går med felhunter så han får ikke de 10% ekstra han kan få ved å gå med succ.

Uansett så kan man ikke skryte av dmgen sin i AV og 5-man, jeg mener at skal man se dmgen så man du se på dpsen.

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Hvorfor vil noen som helst ha noen som kan gjøre alt, men dårligere enn andre som hovedsaklig bare gjør det de skal? Greit nok du kan gjøre flere ting, men du får bare gjort en ting om gangen.

Vel, vi har vel alle opplevd at det kan ta år og dag å få i gang en gruppe til en instance. Som oftest på grunn av manglende tank eller healer. Så hvis du da har noen som enkelt kan hoppe mellom ulike roller er det enklere å lage grupper.

Og i karazhan er det rett og slett ikke nødvendig med 2 tanks og 3 healers hele veien. Igjen er det da greit med noen som kan veksle raskt mellom ulike roller.

Skrevet
Hvorfor vil noen som helst ha noen som kan gjøre alt, men dårligere enn andre som hovedsaklig bare gjør det de skal? Greit nok du kan gjøre flere ting, men du får bare gjort en ting om gangen.

Vel, vi har vel alle opplevd at det kan ta år og dag å få i gang en gruppe til en instance. Som oftest på grunn av manglende tank eller healer. Så hvis du da har noen som enkelt kan hoppe mellom ulike roller er det enklere å lage grupper.

Og i karazhan er det rett og slett ikke nødvendig med 2 tanks og 3 healers hele veien. Igjen er det da greit med noen som kan veksle raskt mellom ulike roller.

Joda, men instances og kara er såpass enkle instancer at der er det greit, men i 25manns og videre vil det ha mer å si.

Skrevet (endret)

Den eneste hybrid-klassen som gjør to jobber tilfredstillende med samme specc, er nok druids. En feral druid med bra dps utstyr slår ganske bra fra seg, samtidig som en tank-geara druid gjør tanke-jobben bra.

Andre hybrids, gjør ikke to jobber på langt nær like godt som en feral druid.

edit: Feral druids er helt ok dps i 25 mans instancer etter min erfaring, når så klart ikke opp til dedikerte dps klasser, hvis ikke druiden outgearer dps klassene så klart.

Endret av Ole_Gunnar
Skrevet (endret)
Herregud resten av gruppa i den 5man'en må være elendige..

Og et screen av AV sier absolutt ingen ting.

Også lyst til å skrike ut "mouseclickeromglol!" i caps, men skal la være.

Jeg trodde du var lei av tråden? Hvis du ikke har noe interesant å si, annet en korte frekke komentarer så kan du fint holde deg ute av tråden(:

Ville 10-20-30 screens av wsg ab og av gjøre en forskjell? Skrik ut om det gjør det, men jeg har ikke sterke følelser for å spamme ned forumet screens. My trolling is enough.

Vel, jeg er holy preist, har pure pve spec, men det gjør ikke at jeg ikke kan gjøre dmg eller heale i pvp feks, men hvis du speccer hybrid vil du ikke slå en pure holy loladin i healing, eller en pure tankadin i tanking eller en pure dpsadin i DPS, men me bra gear kan det være greit.

Som jeg har skrevet før så vil jeg ikke oppnå å være best i de forskjellige:)

Sjekka akkurat "lepergnome" på armory

linky

Og han er 24/37/0, det sier litt.

Selv om han har jævlig mye spelldmg så duger ikke den der speccen til Pve.

Jeg vil tro en lock som er specca affliction eller destro shadowbolt vil ha opptil 50% mer dmg enn en som er specca 24/37/0

Derfor så ser jeg ikke på det der screenshottet som en "bragd", mer mediocre på en måte.

Ja, du kan gjøre grei nok dps i en 5 man, men du er ett problembarn for både tank og healer.

Ja, du kan sikkert tanke ett og anna, men mot hardtslående bosser eller mobs (sethekk halls "de to guardiane" som slår dritfort) så kommer du til kort, for lite avoidance og for lite armor.

Jeg slet selv mot de to guardiene i sethekk halls (hero seff) fordi de slår hardt og fort, og de må drepes samtidig. Og det var med 25k AC, 35% dodge. Priesten måtte flash spamme meg avogtil for å holde meg i live.

Wow blir brukt av meg som ett avbrekk, men jeg tar ikke med palas hvis de ikke er specca for oppgaven for å spare meg for frustrasjonen.

Lepergnome er pvp spec at the moment fordi han går arena, han veksler mellom pvp og pve spec siden han har penger til det og alikevel vil kunne gjøre begge deler. Armory registrerer dessverre ikke når man har hatt hvilket spec.

"nuker", du ser han går med felhunter så han får ikke de 10% ekstra han kan få ved å gå med succ.

Uansett så kan man ikke skryte av dmgen sin i AV og 5-man, jeg mener at skal man se dmgen så man du se på dpsen.

Det var ikke jeg som ville poste screens, og jeg vil på ingen måte skryte. Men når folk (storken bla) MÅ ha screens, så får de det.

Ingen ekspert på instancen de var i, men reagerte på at det så ut som at warrioren var ute og lekte tank også....

Jeg tanket ikke instancen, jeg joinet som DPS.

Og Hamaestra, jeg har skrevet før at jeg ikke har tenkt til å gå 25 mann på denne måten.

PS! Ved å AoE tanke store deler av AV er det enkelt å komme opp mot toppen på dmg done

Hehe, det stemmer bra:) Men jeg kan ikke aoe tanke i AB og WSG, så hvis det er mer overbevisende, yell out.

Endret av Howareye
Skrevet
Den eneste hybrid-klassen som gjør to jobber tilfredstillende med samme specc, er nok druids. En feral druid med bra dps utstyr slår ganske bra fra seg, samtidig som en tank-geara druid gjør tanke-jobben bra.

Andre hybrids, gjør ikke to jobber på langt nær like godt som en feral druid.

edit: Feral druids er helt ok dps i 25 mans instancer etter min erfaring, når så klart ikke opp til dedikerte dps klasser, hvis ikke druiden outgearer dps klassene så klart.

Det tror jeg du har fullstendig rett i. Druid er helt klart den beste hybriden når det gjelder tank/dps.

Men syke meg vil gjøre 3 ting, og det fortjener jeg deng for(:

Skrevet
Det var ikke jeg som ville poste screens, og jeg vil på ingen måte skryte. Men når folk (storken bla) MÅ ha screens, så får de det.

Værste crappen ever, helt siden starten av tråden har du skrytt av speccen og gearet ditt som gjør at du liksom kan dps, tanke og heale.

Nå må du gi deg, gi oss ett skikkelig print screen der det STÅR dps, ikke bare total dps gjort, må jo ha screens når du skryter på deg ting som ikke er realistiske.

Og, nei, jeg vil ikke ha ett screen av deg som aoe'er 8 mobs.

Skrevet

Værste crappen ever, helt siden starten av tråden har du skrytt av speccen og gearet ditt som gjør at du liksom kan dps, tanke og heale.

Nå må du gi deg, gi oss ett skikkelig print screen der det STÅR dps, ikke bare total dps gjort, må jo ha screens når du skryter på deg ting som ikke er realistiske.

Hahaha, det er ikke noe unikt med min kombinasjon av spec og gear. Jeg er ikke den første som forsøker dette, hvis du er så desperat etter bevis kan du google det. Ideen min er ikke akkurat ny, jeg er langt fra den eneste som gjør dette.

Skrevet

Hahaha, det er ikke noe unikt med min kombinasjon av spec og gear. Jeg er ikke den første som forsøker dette, hvis du er så desperat etter bevis kan du google det. Ideen min er ikke akkurat ny, jeg er langt fra den eneste som gjør dette.

SCREEN IT OR IT DIDN'T HAPPEN

Skrevet

SCREEN IT OR IT DIDN'T HAPPEN

gtfo back to 4chan.

Skrevet

Jeg tror hva storken er ute etter, er ett print screen med din faktiske dps, ikke din damage done relativt til andre.

Hvis de andre gjør 300 dps, er det ikke vansklig å toppe dem selv som holy paladin.

Skrevet (endret)
Jeg tror hva storken er ute etter, er ett print screen med din faktiske dps, ikke din damage done relativt til andre.

Hvis de andre gjør 300 dps, er det ikke vansklig å toppe dem selv som holy paladin.

Jeg vet, men jag har ingan slika beviser. Jeg kan skaffe neste kara muligens. Men jeg går mest mulig addon free til vanlig, ktm holder for meg. Så Jeg har aldri brukt en addon som viser DPS.

Endret av Howareye
Skrevet

Jeg vet, men jag har ingan slika beviser. Jeg kan skaffe neste kara muligens. Men jeg går mest mulig addon free til vanlig, ktm holder for meg. Så Jeg har aldri brukt en addon som viser DPS.

last ned Sw_stats og print screen når dere er på maiden.

Skrevet

last ned Sw_stats og print screen når dere er på maiden.

I will do, hvis vi har nok healers.

Anyway, siden du ikke har hørt om google:

A Holy Paladin may be the best off tank in the world, being self-sufficient and capable of not only holding agro, but healing through it, mitigating damage, and ultimately being able to shed it with Divine Shield.

Første linken er en video av en holy paladin som tanker i arca utrolig lett, uten spesielt uber gear.

2. link er sauce til quoten over.

n

o

Skrevet

Stussa veldig på dette... Hvis andre har prøvd det før deg, er det vel strengt tatt ikke din idè?

Skrevet
Ehm, heale seg gjennom off-tank-rollen i Karazhan? Normal Arcatraz er vel ikke en slik utfordring, er det?

Og heale seg selv + hots og renew på horseman og f. eks romeo og juliet som offtank er latterlig lett. Bare å ta med mana pots det.

Og Arcatrasz var den videon jeg fant, så hvordan kan jeg vise deg noe annet? Jeg trenger vel ikke å vise deg en en mann som klatrer opp en stige for å bevise for deg at det er mulig å klatre opp en stige? Det holder å med å vise deg en stige. På samme måte kan jeg vise det en dårligere geared holytank tanke noe som er lettere for å vise at han kunne ha tanket noe hardere med bedre gear.

Hahaha veldig abstrakt eksempel, men om du forstår det så forstår du også hva jeg vil fram til(:

Stussa veldig på dette... Hvis andre har prøvd det før deg, er det vel strengt tatt ikke din idè?

Oh please, ikke begynn å pirk i ordvalget min. Jeg påstår ikke å ha oppfunnet dette. Om jeg har kopiert eller utviklet ideen selv har lite med saken å gjøre.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...