olegunnaro Skrevet 17. desember 2007 Skrevet 17. desember 2007 En arms warrior kan bli (/er) crushimun, mens en holy pala ikke kan bli det (uten bt gear).
Howareye Skrevet 17. desember 2007 Forfatter Skrevet 17. desember 2007 En arms warrior kan bli (/er) crushimun, mens en holy pala ikke kan bli det (uten bt gear). Aha, men uansett så hadde han 6k mindre armor enn meg, noe jeg mener gjør en relativt stor forskjell.
Lycantrophe Skrevet 17. desember 2007 Skrevet 17. desember 2007 (endret) En arms warrior kan bli (/er) crushimun, mens en holy pala ikke kan bli det (uten bt gear). Tullball. Jeg er protection og mangler 1% avoidance før jeg er crushimmune, og jeg har blått gear/1 crafted defensive epic + badge-relic. Edit: Holy paladins mangler riktignok Holy shield, det er sant. Fortsatt tullete idé. Endret 17. desember 2007 av Lycantrophe
Heart Break Kid Skrevet 17. desember 2007 Skrevet 17. desember 2007 En arms warrior kan bli (/er) crushimun, mens en holy pala ikke kan bli det (uten bt gear). Tullball. Jeg er protection og mangler 1% avoidance før jeg er crushimmune, og jeg har blått gear/1 crafted defensive epic + badge-relic. LES LYCAN!
storken Skrevet 17. desember 2007 Skrevet 17. desember 2007 Nå gidder jeg ikke denne tråden lenger. Du lager en tråd hvor du skryter av speccet ditt, også avfeier du all kritikk mot speccet etterpå. Hehe, jeg prøvde å starte ut med å si at det ikke skulle bli en tråd om skryting av sitt eget specc. Men dere tok det feil, som jeg også skrev at var min feil siden jeg la fram topicet på helt feil måte. Jeg har tatt imot kritikk, men jeg har ikke fått mye bra kritikk slik som ArchEnemY gav meg. Leviath og Quast er noen av de få som svarte seriøst og on-topic. Jeg vil fortsette å svare på tilbakemeldinger, men jeg har gitt opp håpet for 2 sider siden om at denne tråden skulle bli om hybrider generelt og ikke motargumenter mot min hybrid. Om du havner 3'dje plass på DPS meteret som DPS er det noe jævlig feil med det guildet du er i, men last ned sw_stats og sjekk hvor mye dps du greier stabilt? Saken er den, med det gearet du har har du alt for lite avoidance og 17k armor holder ikke da, tipper du tar ganske så mye dmg på feks prince? Menmen, med det speccen du er så er det jo ikke rart at du ikke er kommet lengre enn kara da... Edit: Ja, post screens Åkei, flere ting her du bør tenke over: 1. Du begynner topicen med å presantere din character og ditt gear (17k armor 400 resilience o.0). Etterpå kommer du med ett lite hint der du sier at alle hybrider kan diskuteres her. 2. Svar kommer inn, og du dasker løs på dem som kommer med noe svar med at "les førstepost, blabla". 3. Hvor ble det av screensene? 4. Når skal du innse at du ikke tanker skikkelig uten specc? 13% avoidance er nesten ingenting og mobs slår hardt på 17k armor. 5. Hvordan kan du si at du er en tank om du ikke kan tanke nigthbane eller prince? 6. Ta til deg det folk sier. Det du gjør nå er å brase inn i ett rom blant forskere for deretter å rope at jorda er flat. Etter å ha hørt på mange forklaringer på hvorfor jorda ikke er flat og faktisk rund, så konstaterer du med at den er flat. 7. Hvorfor skal ett raid ta med en paladin som gjør en dårlig jobb som tank, dårlig jobb som dps, og dårlig jobb som healer i arenagear? Nå ble dette litt rotete satt opp, ble mer spørsmål etterhvert. Du kan jo svare om du vil. Nå gidder jeg ikke denne tråden lenger. Du lager en tråd hvor du skryter av speccet ditt, også avfeier du all kritikk mot speccet etterpå. ord!
olegunnaro Skrevet 17. desember 2007 Skrevet 17. desember 2007 En arms warrior kan bli (/er) crushimun, mens en holy pala ikke kan bli det (uten bt gear). Tullball. Jeg er protection og mangler 1% avoidance før jeg er crushimmune, og jeg har blått gear/1 crafted defensive epic + badge-relic. Edit: Holy paladins mangler riktignok Holy shield, det er sant. Fortsatt tullete idé. Hehe, er ikke noe problem å bli crushimun som prot paladin, har en som er det selv Forresten, "imun" er vel det norske ordet for "immune" ja? (ikke for å rette på noen, ble bare veldig usikker på det selv...får vel skylde på for mye franskarbeid i det siste /shoo tentamen)
Howareye Skrevet 18. desember 2007 Forfatter Skrevet 18. desember 2007 (endret) Nå gidder jeg ikke denne tråden lenger. Du lager en tråd hvor du skryter av speccet ditt, også avfeier du all kritikk mot speccet etterpå. Hehe, jeg prøvde å starte ut med å si at det ikke skulle bli en tråd om skryting av sitt eget specc. Men dere tok det feil, som jeg også skrev at var min feil siden jeg la fram topicet på helt feil måte. Jeg har tatt imot kritikk, men jeg har ikke fått mye bra kritikk slik som ArchEnemY gav meg. Leviath og Quast er noen av de få som svarte seriøst og on-topic. Jeg vil fortsette å svare på tilbakemeldinger, men jeg har gitt opp håpet for 2 sider siden om at denne tråden skulle bli om hybrider generelt og ikke motargumenter mot min hybrid. Om du havner 3'dje plass på DPS meteret som DPS er det noe jævlig feil med det guildet du er i, men last ned sw_stats og sjekk hvor mye dps du greier stabilt? Saken er den, med det gearet du har har du alt for lite avoidance og 17k armor holder ikke da, tipper du tar ganske så mye dmg på feks prince? Menmen, med det speccen du er så er det jo ikke rart at du ikke er kommet lengre enn kara da... Edit: Ja, post screens Åkei, flere ting her du bør tenke over: 1. Du begynner topicen med å presantere din character og ditt gear (17k armor 400 resilience o.0). Etterpå kommer du med ett lite hint der du sier at alle hybrider kan diskuteres her. 2. Svar kommer inn, og du dasker løs på dem som kommer med noe svar med at "les førstepost, blabla". 3. Hvor ble det av screensene? 4. Når skal du innse at du ikke tanker skikkelig uten specc? 13% avoidance er nesten ingenting og mobs slår hardt på 17k armor. 5. Hvordan kan du si at du er en tank om du ikke kan tanke nigthbane eller prince? 6. Ta til deg det folk sier. Det du gjør nå er å brase inn i ett rom blant forskere for deretter å rope at jorda er flat. Etter å ha hørt på mange forklaringer på hvorfor jorda ikke er flat og faktisk rund, så konstaterer du med at den er flat. 7. Hvorfor skal ett raid ta med en paladin som gjør en dårlig jobb som tank, dårlig jobb som dps, og dårlig jobb som healer i arenagear? Nå ble dette litt rotete satt opp, ble mer spørsmål etterhvert. Du kan jo svare om du vil. Nå gidder jeg ikke denne tråden lenger. Du lager en tråd hvor du skryter av speccet ditt, også avfeier du all kritikk mot speccet etterpå. ord! 1.) Jeg har allerede skrevet at jeg dret på draget når jeg lagde topicen, men å diskutere om det jeg har gjort er mulig eller ikke er vel ganske mye bs? 2.) Når folk ikke leser det jeg har skrevet før så kan de takke seg selv for at jeg ikke tar de seriøst når de kommer med eksempel som det allerede står svar på tidligere i tråden. (prince hvis vi skal dra fram deg) 3.) Jeg pleier ikke å tusle rundt å spamme screens i vanlige situasjoner (in game), så hvis du absolutt er så tragisk i wow at du ikke tror at dette kan skje, så skal jeg skaffe noen asap. 4.) Når skal du innse at jeg ikke gjør dette for å bli best i tanking? Men for å ha det gøy. Og jo, det er gøy, for vi har ikke whipet de få gangene jeg har overtatt for en tank. 5.) Mener du å si at alle som ikke er geared nok til å tanke prince och nightbane ikke kan defineres som tanks? Det er nettopp akkurat det du sier. 6.) Stemmer bra at jeg roper noe dere ikke har hørt før, og som virker tvilsomt. Kanskje det er feil? Uansett så er det ikke et rom med forskere, men et rom med forumtrolls som forsøker å flame ned tråden fra starten av. Bare noen få lysglimt av noen poster her og der som er seriøse. 7.) Det her har vi forsåvidt vært igjennom før, har vi ikke? Og nei, jeg gjør ikke en dårlig jobb som healer, jeg har healinggear til raiding. Hvis du leser bakover i tråden så ser du at jeg skrev at jeg bare tanker og dpser for å erstatte en som må gå brb eller som må stikke. Eller PuG selvfølgelig. Og her kommer noe du ikke ser ut til å forstå, wow er ment for å ha det gøy, en avveksling når du kjeder ræva av deg en kveld. Det er ikke et sted laget for å whine ned hue på dem som har det gøy. Jeg fant ikke mange screenshots som jeg allerede har. Og nei, BG er ikke 1 in a million, bare si hvor mange av den du vil ha hvis du tror det er bs. Endret 18. desember 2007 av Howareye
John Keats Skrevet 18. desember 2007 Skrevet 18. desember 2007 (endret) Herregud resten av gruppa i den 5man'en må være elendige.. Og et screen av AV sier absolutt ingen ting. Også lyst til å skrike ut "mouseclickeromglol!" i caps, men skal la være. Endret 18. desember 2007 av Smeagoldfish
Sjark Skrevet 18. desember 2007 Skrevet 18. desember 2007 Vel, jeg er holy preist, har pure pve spec, men det gjør ikke at jeg ikke kan gjøre dmg eller heale i pvp feks, men hvis du speccer hybrid vil du ikke slå en pure holy loladin i healing, eller en pure tankadin i tanking eller en pure dpsadin i DPS, men me bra gear kan det være greit.
Gakks Skrevet 18. desember 2007 Skrevet 18. desember 2007 Screenshottet viser rett etter første bossen i arcatraz? Jeg som prot warrior kan også komme greit opp på dmg done i AV om jeg får stå å denge løs på noen NPC-er som tankes av andre...
Lycantrophe Skrevet 18. desember 2007 Skrevet 18. desember 2007 Sjekk damage done til [random semi-geared protection paladin] etter Shattered Halls.
storken Skrevet 18. desember 2007 Skrevet 18. desember 2007 (endret) Sjekka akkurat "lepergnome" på armory linky Og han er 24/37/0, det sier litt. Selv om han har jævlig mye spelldmg så duger ikke den der speccen til Pve. Jeg vil tro en lock som er specca affliction eller destro shadowbolt vil ha opptil 50% mer dmg enn en som er specca 24/37/0 Derfor så ser jeg ikke på det der screenshottet som en "bragd", mer mediocre på en måte. Ja, du kan gjøre grei nok dps i en 5 man, men du er ett problembarn for både tank og healer. Ja, du kan sikkert tanke ett og anna, men mot hardtslående bosser eller mobs (sethekk halls "de to guardiane" som slår dritfort) så kommer du til kort, for lite avoidance og for lite armor. Jeg slet selv mot de to guardiene i sethekk halls (hero seff) fordi de slår hardt og fort, og de må drepes samtidig. Og det var med 25k AC, 35% dodge. Priesten måtte flash spamme meg avogtil for å holde meg i live. Wow blir brukt av meg som ett avbrekk, men jeg tar ikke med palas hvis de ikke er specca for oppgaven for å spare meg for frustrasjonen. Endret 18. desember 2007 av storken
ArchEnemY Skrevet 18. desember 2007 Skrevet 18. desember 2007 En normal instance er ikke noe problem i det hele tatt å tanke, uansett spec (som paladin/warrior), så lenge en har med en healer som skjønner opp og ned på seg selv. Tenkte jeg skulle linke til et par ting som burde leses, greit for å få litt oversikt: Defense forklaring Armor forklaring Og til sist, link til en Tanking simulator hvor du kan plotte inn statsa dine, til healers og ønsket mob. Kan jo gi deg et bilde på forskjeller av stats, gjerne leke litt rundt med forskjellige stats osv. PS! Ved å AoE tanke store deler av AV er det enkelt å komme opp mot toppen på dmg done
PSV Skrevet 18. desember 2007 Skrevet 18. desember 2007 Sjekka akkurat "lepergnome" på armorylinky Og han er 24/37/0, det sier litt. Selv om han har jævlig mye spelldmg så duger ikke den der speccen til Pve. Jeg vil tro en lock som er specca affliction eller destro shadowbolt vil ha opptil 50% mer dmg enn en som er specca 24/37/0 Hvorfor locken har +10% CoA damage over Nightfall forundrer meg. Men uansett, Affliction vs. SL/SL: AFF: 6% til 10% SHADOW damage (SM) 1% damage (Contagion, mulig mindre) og Unstable Affliction. SL/SL: +15% damage med Soul Linka stealtha Succubus, +120 til +140 spell damage (alle schools). Affliction har råtten critsjanse, så kanskje 2% damage increase med Imp. SB?
storken Skrevet 18. desember 2007 Skrevet 18. desember 2007 Sjekka akkurat "lepergnome" på armorylinky Og han er 24/37/0, det sier litt. Selv om han har jævlig mye spelldmg så duger ikke den der speccen til Pve. Jeg vil tro en lock som er specca affliction eller destro shadowbolt vil ha opptil 50% mer dmg enn en som er specca 24/37/0 Hvorfor locken har +10% CoA damage over Nightfall forundrer meg. Men uansett, Affliction vs. SL/SL: AFF: 6% til 10% SHADOW damage (SM) 1% damage (Contagion, mulig mindre) og Unstable Affliction. SL/SL: +15% damage med Soul Linka stealtha Succubus, +120 til +140 spell damage (alle schools). Affliction har råtten critsjanse, så kanskje 2% damage increase med Imp. SB? Prøvde du å motbevise eller forsterke mitt intrykk?
PSV Skrevet 18. desember 2007 Skrevet 18. desember 2007 Jeg kjøper ikke at affliction er så mye som 50% bedre. I beste fall for affliction må Unstable Affliction utgjør like mye damage som en +130-160 damage boost gjør på alle spellsa dine..
Lycantrophe Skrevet 18. desember 2007 Skrevet 18. desember 2007 Nja, men kombinasjonen av det + destructiontalents tror jeg er det som utgjør forskjellen.
Poseboen Skrevet 18. desember 2007 Skrevet 18. desember 2007 Hvorfor vil noen som helst ha noen som kan gjøre alt, men dårligere enn andre som hovedsaklig bare gjør det de skal? Greit nok du kan gjøre flere ting, men du får bare gjort en ting om gangen.
PSV Skrevet 18. desember 2007 Skrevet 18. desember 2007 Destruction talents gir vel cirka 2% damage boost til warlocken eller no slikt med den lave critraten de har? For raids er SL/SL selvfølgelig underlegent, men her gjør ikke destruction talents så mye, fordi at SL/SL nuker med Incinerate.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå