ArchEnemY Skrevet 20. desember 2007 Skrevet 20. desember 2007 HYBRID! Greit om jeg spyr litt på den speccen der? ;< Da er det godt det er HAN som betaler, og ikke DU
Winten Skrevet 20. desember 2007 Skrevet 20. desember 2007 Om du ikke spiller akkurat slik som alle andre er du en stortosk å må slette WoW med en gang. /sarcasm off
Stargasm Skrevet 20. desember 2007 Skrevet 20. desember 2007 Hei, ikke mobb min superhybridspecclol da please.. det er ikke kult
Xint Skrevet 20. desember 2007 Skrevet 20. desember 2007 Hei, ikke mobb min superhybridspecclol da please.. det er ikke kult Alle vet jo at den beste hybrid speccen er 20/20/20 som alle classes, spar det siste talentpointet. Ikke bruk det - noen sinne. Som warrior må man huske ting som Improved Rend, og så videre.
Howareye Skrevet 20. desember 2007 Forfatter Skrevet 20. desember 2007 Nei er ikke alt som er å si... Er nysgjerrig på hva slags respons trådstarter har hatt ingame jeg... Er folk like vanskelig og trangsynte der som på detta forumet eller funker det greit å skaffe seg gruppe til ting? Du kan ta f.eks i går, vi skulle farme litt badges i kara. Med en ca 4 dager gammel guild så vi hadde ikke akkurat mange online(: Vi gikk med Holy priest x2 Holy paladin Prot warr Enhanc Shaman Mage Warlock Hunter Fury warr Og meg som offtank. Ved å ta meg som offtank vi fikk et lengre med sikkrere kara. Ta for eksempel nightbane, eneste jeg gjorde var å stå ved nightpane og pirke litt i han med seal of wisdom oppe, noe som gjør at mana dps kan gjør mer totalt. De får alle spells redusert med 74 mana cost, og i tillegg så får de tilbake 74 mana så og si hver kan du bare er borti han med f.eks wand eller shammy meele. Jeg hjalp til med å holde tank oppe, når aoe phase kom så samlet jeg alle mobsa i en klynge mens lock og mage gjorde resten av jobben raskt. Gjennom aoe phase healet jeg meg selv for det meste. Det var ikke en av de raskeste nightbane møtene vi har hatt, men det var knapt noen under 75% hp på hele møtet. Jeg får ofte mye negativ respons før vi forsøker meg som tank eller DPS. Etterpå er det sjelden det er noen som klager, siden vi ikke har whipet. Det ville helt klart ha vært bedre med en ekstra DPS klass med på runnet, men da måtte vi ha skaffet en offtank til f.eks romeo and juliette, horseman, moroes og noe av trash.
Leviath Skrevet 20. desember 2007 Skrevet 20. desember 2007 (endret) Edit: glem det. Endret 20. desember 2007 av Leviath
Xint Skrevet 20. desember 2007 Skrevet 20. desember 2007 Nei er ikke alt som er å si... Er nysgjerrig på hva slags respons trådstarter har hatt ingame jeg... Er folk like vanskelig og trangsynte der som på detta forumet eller funker det greit å skaffe seg gruppe til ting? Du kan ta f.eks i går, vi skulle farme litt badges i kara. Med en ca 4 dager gammel guild så vi hadde ikke akkurat mange online(: Vi gikk med Holy priest x2 Holy paladin Prot warr Enhanc Shaman Mage Warlock Hunter Fury warr Og meg som offtank. Ved å ta meg som offtank vi fikk et lengre med sikkrere kara. Ta for eksempel nightbane, eneste jeg gjorde var å stå ved nightpane og pirke litt i han med seal of wisdom oppe, noe som gjør at mana dps kan gjør mer totalt. De får alle spells redusert med 74 mana cost, og i tillegg så får de tilbake 74 mana så og si hver kan du bare er borti han med f.eks wand eller shammy meele. Jeg hjalp til med å holde tank oppe, når aoe phase kom så samlet jeg alle mobsa i en klynge mens lock og mage gjorde resten av jobben raskt. Gjennom aoe phase healet jeg meg selv for det meste. Det var ikke en av de raskeste nightbane møtene vi har hatt, men det var knapt noen under 75% hp på hele møtet. Jeg får ofte mye negativ respons før vi forsøker meg som tank eller DPS. Etterpå er det sjelden det er noen som klager, siden vi ikke har whipet. Det ville helt klart ha vært bedre med en ekstra DPS klass med på runnet, men da måtte vi ha skaffet en offtank til f.eks romeo and juliette, horseman, moroes og noe av trash. En holy pala kan kaste opp en wisdom eller to på Nightbane uten problemer. En Tankadin gjør sikkert samme DPS som deg, og om ikke, gjør en av de andre 6 dps'ene mer. Den speccen din er rett og slett en bortkasta raidspot, og du vil skjønne det når du begynner å spille med litt bedre spillere på ett litt bedre nivå. Til da, snakkes. Helt klart ingen vits å prøve å dunke vett inn i hodet ditt.
Gakks Skrevet 20. desember 2007 Skrevet 20. desember 2007 Jeg får ofte mye negativ respons før vi forsøker meg som tank eller DPS. Etterpå er det sjelden det er noen som klager, siden vi ikke har whipet. Ikke rart dere ikke wiper når dere har 4 healere i et Karazhan raid.
PSV Skrevet 20. desember 2007 Skrevet 20. desember 2007 Hadde sovna jeg om vi skulle kjørt med så mange healere i Karazhan. zzz
Xint Skrevet 20. desember 2007 Skrevet 20. desember 2007 Hadde sovna jeg om vi skulle kjørt med så mange healere i Karazhan. zzz To er mer enn nok.
ArchEnemY Skrevet 20. desember 2007 Skrevet 20. desember 2007 Så lenge gutten er fornøyd med tings tilstand er det vel ikke no poeng at all og enhver whiner og critiserer han. Greit nok at speccen ikke er optimal for noen roller, men hva gjør vel det så lenge det funker for han og de han spiller med???? Ikke alle som sitter med trynet klistra til skjermen for å lese 1 million poster om Min/Max optimalisering ved raids, hvis han har det gøy er det det som teller.
Orcuz Skrevet 20. desember 2007 Skrevet 20. desember 2007 Endelig flere som er enig med oss =) Samme faen hva som er optimalt og "riktig" så lenge man har det gøy mens man spiller...
suprmatias Skrevet 9. september 2008 Skrevet 9. september 2008 Så lenge gutten er fornøyd med tings tilstand er det vel ikke no poeng at all og enhver whiner og critiserer han. Greit nok at speccen ikke er optimal for noen roller, men hva gjør vel det så lenge det funker for han og de han spiller med????Ikke alle som sitter med trynet klistra til skjermen for å lese 1 million poster om Min/Max optimalisering ved raids, hvis han har det gøy er det det som teller. =)
Zepticon Skrevet 9. september 2008 Skrevet 9. september 2008 Skjønner ikke hva du skal med offtanks i kara egentlig... Som Prot pally solotanker du hele greia.... Men spill slik du mener er best. Drit i hva andre sier! men når du lager en topic her rund emnet så kan du ikke forvente at dem som ikke er enig bare holder kjeft
Leoron Skrevet 11. september 2008 Skrevet 11. september 2008 Kjappeste kara jeg har vært med på var med en resto shaman som healer og en prot pala som tank. Resten var dps. Pew pew!!
Cannabiskopen Skrevet 12. september 2008 Skrevet 12. september 2008 Spiller holy pala selv (Full epic) og nei vi kan IKKE DPS'e bra, dog funker vi fint som hybrid DPS som kan offheale og offtanke OG samtidig "offDPS'e" i HC og kanskje Kara også, som holy i holy gear. Men pure DPS i Kara funker vi ikke som. Men vi holder aggro særdeles lett, en BT tankadin har vel en 600 spelldmg ca, oppimot 800, det er det vi holy paladins har når vi har omtrendt 1800 + healing også, noe som er ca Karaish +healing, så da tanker vi veldig lett bosser i Kara. På en annen side blir vi et helvette å heale. Trash mobs før Moroes funker fjell å tanke uansett HP og def som holy pala dog
digitalglenn Skrevet 12. september 2008 Skrevet 12. september 2008 (endret) og ha en sånn specc er nesten like idiotisk som og si at en enhancement shaman kan tanke fordi han har shamanistic rage og frostshock til og bygge agro med :S det er sagt før og jeg sier det igjen: bortkastet raidspot. Endret 12. september 2008 av digitalglenn
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå