Gå til innhold

Test: ASUS A7N8X Deluxe


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
haha, får til å kjøre 13,5 nå. Litt merkelig at det går an å få høyere enn 12,5 ved å bruke +-knappen i stedet for å velge ut i fra lista :wink:

Hvilken temp ligger du på idle?

Jeg kjører på 2329mhz (14x166) med volten på ca. 1,83. Sånn omtrent idle (litt surfing på HW og Overklokking.no m.musikk) temp er på 41,50C. Er dette høyt?

Lenke til kommentar
gleder meg til Epox 8RDA+ test :yes:  (versåsnill å la overklokking.no låne det :p )

 

Kortet har ankommet testlabben og blitt installert. Har gjennomført et par tester, og det ser ut til å ha en pen ytelse :yes:

 

Testen kommer trolig i slutten av neste uke (masse å gjøre)

 

Skal ta en snakk med folka i Overklokking om de har noen interesse av å teste kortet når vi er ferdig :)

er den testen ferdig snart? (gleder meg som en unge :D )

Lenke til kommentar
gleder meg til Epox 8RDA+ test :yes:  (versåsnill å la overklokking.no låne det :p )

 

Kortet har ankommet testlabben og blitt installert. Har gjennomført et par tester, og det ser ut til å ha en pen ytelse :yes:

 

Testen kommer trolig i slutten av neste uke (masse å gjøre)

 

Skal ta en snakk med folka i Overklokking om de har noen interesse av å teste kortet når vi er ferdig :)

er den testen ferdig snart? (gleder meg som en unge :D )

 

Testen er ferdig ja (Håvard som bestemmer når testen lanseres). Kan også informere om at kortet sendes til folkene i overklokking.no i morgen som har planer om å gjennomføre litt volt-modding på kortet og fyre opp FSB :yes:

Lenke til kommentar
  • 5 måneder senere...

Åss'n AGP slot er'e detta kortet har egentlig? er det AGP Pro eller AGP 3.0? (Manualen sier en ting, mens på hjemmesiden til ASUS står begge deler :-? )

Har hatt detta kortet en stund nå (siden TG :D) og skal kjøpe et skjermkort, men er ikke sikker på hvilket (pga. mulige kompabilitets problemer..)

 

 

-Peat

 

P.S: Er det mulig å få noen eksempler på skjermkort som burde funke på hk'et? Har POV GeForce2 MX400 64MB som ikke funker (om det bare er på dette hk'et eller i det heletatt vet jeg ikke..) :( MEN låner Creative GeForce2 MX400 32MB av en kompis som fungerer fint - why? Kan det være at POV kortet er ødelagt?

(og nå som jeg allerede er inne på tema kompabilitet...er det mulig å se i navnet på et skjermkort om den opererer på 0,8V, 1,5V eller 3,3V..? evt. hvordan kan man finne sånt ut?)

Lenke til kommentar
  • 7 måneder senere...

Hei alle!!!!

 

Jeg har netopp kjøpt meg et A7N8X-E Deluxe hovedkort.

Amd Athlon Xp 3200+ 2.2 ghz Socket A 400Mhz 512KB Barton.

Det jeg lurer på inne i biosen står det 200 mhz men jeg vil ha 400mhz som prossesoren skal gi e det noen som kan svare meg på det.

Vennlig hilsen Hegge?????????? :eek::dremel:

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...