magneman Skrevet 14. desember 2007 Skrevet 14. desember 2007 Ok, så jeg og noen nisser i klassen min diskuterte noe interessant angående tags i CS. Jeg trodde det bare var mulig å bruke vanlige bilder, men de to nissene påstår noe annet. De påstår å ha sett bevegelige bilder (Pr0n by the way, vil ikke gå inn i detaljene... ) og at det antagelig var GIF filer. Så, jeg prøvde å legge til noen GIF filer selv, men de ble ikke en gang vist, men vanlige JPG filer osv ble vist. (Når man skal velge noen tags å importere) Så jeg lurer på om det de to nissene sier er sant, og i så fall, hvilket billedformat dette kan være... Det er CS:S det er snakk om forresten.
Gjest Slettet-3t93k9 Skrevet 14. desember 2007 Skrevet 14. desember 2007 Det er sant, ja. På fpsbanana finner du mange animerte tags, og guide på hvor man legger de. Søk.
magneman Skrevet 14. desember 2007 Forfatter Skrevet 14. desember 2007 Du vet vel ikke tilfeldigvis hvor spray guiden for GIF filer er? hvis det finnes?
Gjest Slettet-3t93k9 Skrevet 14. desember 2007 Skrevet 14. desember 2007 Ok, her er et eksempel. Last ned denne (Småfrekk spray:P) og inne i zippen, ser du hvike format det er i, og hvor og hvordan du skal legge de. Jeg kan ikke noe om bilderedigering og slike ting, så om du skal lage egene, får du prøve litt selv. Lykke til.
magneman Skrevet 14. desember 2007 Forfatter Skrevet 14. desember 2007 Med å lage egne, mener du da at jeg tar f.eks en gif fil og lager det om til CS Spray? Og går det an å bruke gif fil? Argh, trodde ikke dette skulle bli så komplisert.
Gjest Slettet-3t93k9 Skrevet 14. desember 2007 Skrevet 14. desember 2007 Du må nok ha *.vtf og den andre filtypen.. Kommer sikkert noen som kan dette snart.
magneman Skrevet 14. desember 2007 Forfatter Skrevet 14. desember 2007 Du må nok ha *.vtf og den andre filtypen.. Kommer sikkert noen som kan dette snart. Håper på det ja.
Gjest Slettet-3t93k9 Skrevet 15. desember 2007 Skrevet 15. desember 2007 http://www.fpsbanana.com/tuts/215 Dada, fant ihvertfall den.. Veit ikke om det er noe du kan ha bruk for, men slik jeg forstår det, er det det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå