Gå til innhold

GTA IV har fått sin første aldersgrenserating! You know what that means!

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Sjekk denne nyhetsartikkelen på Planet Grand Theft Auto!

Of interest to note is that the page indicates that an "original" version was submitted. Does this mean the game is finally complete? Very likely. Last year, Vice City Stories started receiving its ratings a month and a half before its release, and word has been for quite some time now that most Rockstar North developers are completely done with their work on GTA IV. Expect to see other ratings from Germany, the UK, and the United States to start showing up over the next few weeks.

A January release is possible, but will Take-Two hold it back to February just to release it into their second fiscal quarter? The company is reporting their fourth quarter and fiscal 2007 results on Tuesday, December 18, so be sure to check back around that time as a final release date announcement is VERY LIKELY. Credit to Matriculated for finding this one. Thanks also to simkiller2.

ARGH! Ikke lenge igjen nå!! *fråder om munnen*

Fy flate faen som jeg gleder meg! :woot:

Endret av XDamage
Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Ikke regn med at det er kort tid til at det kommer ut bare fordi "spillet er ferdig". Som det står der, begynnte GTAVC å få aldersgrensene et halvt år før det kom ut. Ergo, hvis de skal følge same timelinen så kommer det ut i mai en gang.

Endret av Eremal
Skrevet (endret)
Ikke regn med at det er kort tid til at det kommer ut bare fordi "spillet er ferdig". Som det står der, begynnte GTAVC å få aldersgrensene et halvt år før det kom ut. Ergo, hvis de skal følge same timelinen så kommer det ut i mai en gang.

Øøø... et halvt år? Det står "A month and a half", altså kom GTAVC ut en og en halv måned etter den første aldersgrenseratingen. Derfor er det lov og håpe litt vet du. Tipper starten av februar for min del. :)

Endret av XDamage
Gjest Slettet-1ZSK0pUMX2
Skrevet

Nei ser man det :D

Dette blir bra :p

Skrevet (endret)
Er det ikkje mars det skal komme da?

Det er ingen som vet når det slippes, alt er bare antakelser, men grunnet denne nyheten kan ting

tyde på at GTA IV kommer allerede sent januar / tidlig februar. :D

Endret av XDamage
Skrevet

Øøø... et halvt år? Det står "A month and a half", altså kom GTAVC ut en og en halv måned etter den første aldersgrenseratingen. Derfor er det lov og håpe litt vet du. Tipper starten av februar for min del. :)

Ja sry. vettafaen hva jeg røyka inatt.

Skrevet
Har dem sagt noe om og gi ut en demo? Hadde vært digg med en.. Har dem gjordt det tidligere?

GTA (1) hadde i alle fall ein demo, men dei siste spela har ikkje hatt dette. Så det er heller tvilsomt at denne utgåva vil få det. Serien er så stor no, at dei ikkje treng å gi ut ein demo.

Skrevet

For ordens skyld:

In relation to the "MA15+" rating that GTA IV recently received in Australia, it was revealed that typically they would submit content for classification to the Australian territory prior to all the other territories, and that they can still alter the game - so it does not mean the VERY FINAL build was submitted to Australia for classification.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...