MrL Skrevet 16. desember 2007 Skrevet 16. desember 2007 Vel, jeg har også fullført spillet nå(tok litt tid pga jeg vil ikke fullføre et spill jeg har ventet 3 år på på 2 sek, jeg vil nyte det maksimalt) og jeg må si at jeg er dypt uening med at alt går nedover etter gruvene. Det var kanskje den beste delen av spillet, men jeg synes overhodet ikke delen etter på er dårlig selvom friheten osv er borte, jeg synes bare det var helt utrolig spennende. Jeg satt helt innklemt i stolen på det siste hele det siste brettet, men jeg må si at mye av grunnen til dette var fordi at historien blir 5 ganger så engasjerende siden det omtrent for meg føltes ut som jeg var med i en film, på det siste bretter var graffikken bare syk(mye fordi det var masse mennesker der osv som nærmer seg fotorealisme noen av dem osv), derfor var den delen også sykt spennende. Jeg sitter også igjen med en drit god følse etter spillet, og gleder meg helt sykt til 2ern. Tror jeg ender opp med å gi dette spillet en 9.5/10 . Jeg kjenner at jeg blir trist inni meg når jeg leser at folk ble engasjert av den dårlige historien i Crysis. Nei, den er ikke helt elendig, den fungerer men om du har spilt noen spill som f.eks Final Fantasy X, Oblivion eller Half Life, for å nevne noen få som jeg kommer på i farta, ville du nok følt den samme tristheten som meg. Crysis har en grei historie som bringer spillet videre på en grei måte, men den er på ingen måte noe å snakke om. Gameplayet er bedre enn på mange andre spill. Til tider er det dårlig men som oftes er det underholdende. AI'en på fiendene er akkurat slik jeg ventet meg, ikke dårlig men ikke til å hoppe i taket for heller. Men helikoptere og båter er kanskje litt urealistiske? Det er mulig å spille Crysis om igjen, men jeg vil ikke si den har en veldig stor underholdningsverdi. Og du runner spillet ganske fort hvis du ikke gjør alt på den vanskelige måten. Grafikken er fantastisk. Alt i alt syns jeg at crysis fortjener 6.5/10 kanskje 7/10. Det er et ganske vanlig FPS, med en OK historie og gameplay, men med kjempegod grafikk. Jeg gleder meg til å se grafikken på Crysis 2 Og jeg blir trist av folk som mener et spill må ha en bra historie for å være bra Jeg har spilt Oblivion og Half Life ja, men alikevel har jeg det like moro/egentlig mer moro med dette spillet. Det spiller ingen rolle om verden går under eller om det bare er en liten slåsskamp i en bakgate, det som teller er hvordan man opplever det, og det er det som gjør det engasjerende. I Crysis føles det omtrent ut som man er med i en film, og da skal ikke historien være spesielt bra for at den skal engasjere meg. Skal du ha bra historie, vel, så les en jævla bok eller se en jævla film! Bioshock og Oblivion hadde jo sykt bra historie, men alikevel synes jeg Crysis er bedre, og jeg blir mer engasjert av Crysis. Hvorfor? Jeg vet ikke hvorfor, men for meg er det tydlig at et spill ikke trenger å ha bra historie for å være moro og engasjerende, bra historie er bare et pluss.
LostOblivion Skrevet 18. desember 2007 Skrevet 18. desember 2007 For å si det rett ut, så er Crysis proppfult av bugs, fysikk bugs, AI bugs osv...dette kan for eks. være at personer som setter seg fast i objekter, frosker i lufta osv... dette er dog noe jeg tror vil bli fikset med tiden, ved patcher osv smile.gif Jeg har ikke opplevd noen bugs. Screens?
krillee Skrevet 18. desember 2007 Forfatter Skrevet 18. desember 2007 For å si det rett ut, så er Crysis proppfult av bugs, fysikk bugs, AI bugs osv...dette kan for eks. være at personer som setter seg fast i objekter, frosker i lufta osv... dette er dog noe jeg tror vil bli fikset med tiden, ved patcher osv smile.gif Jeg har ikke opplevd noen bugs. Screens? tror det varierer fra folk til folk hvor mye til bugs de opplever... for eks. når jeg starter en save der jeg har lasersikte på et våpen så er selve den røde prikken borte, jeg må da bytt våpen for at det skal vises (ikke noe prob, men et eks) Jeg har opplevd AI ikke reagere på meg og bare springe forbi meg osv.... Spillet fryser ofte og gjør at jeg må restarte det... det er uttallige andre jeg har opplevd men glemmer mange screens får jeg se om jeg får fikset senere
Mynotir Skrevet 18. desember 2007 Skrevet 18. desember 2007 For å si det rett ut, så er Crysis proppfult av bugs, fysikk bugs, AI bugs osv...dette kan for eks. være at personer som setter seg fast i objekter, frosker i lufta osv... dette er dog noe jeg tror vil bli fikset med tiden, ved patcher osv smile.gif Jeg har ikke opplevd noen bugs. Screens? tror det varierer fra folk til folk hvor mye til bugs de opplever... for eks. når jeg starter en save der jeg har lasersikte på et våpen så er selve den røde prikken borte, jeg må da bytt våpen for at det skal vises (ikke noe prob, men et eks) Jeg har opplevd AI ikke reagere på meg og bare springe forbi meg osv.... Spillet fryser ofte og gjør at jeg må restarte det... det er uttallige andre jeg har opplevd men glemmer mange screens får jeg se om jeg får fikset senere Det må i så fall variere veldig. Jeg tror ikke jeg har opplevd en eneste en!
MrL Skrevet 18. desember 2007 Skrevet 18. desember 2007 (endret) For å si det rett ut, så er Crysis proppfult av bugs, fysikk bugs, AI bugs osv...dette kan for eks. være at personer som setter seg fast i objekter, frosker i lufta osv... dette er dog noe jeg tror vil bli fikset med tiden, ved patcher osv smile.gif Jeg har ikke opplevd noen bugs. Screens? tror det varierer fra folk til folk hvor mye til bugs de opplever... for eks. når jeg starter en save der jeg har lasersikte på et våpen så er selve den røde prikken borte, jeg må da bytt våpen for at det skal vises (ikke noe prob, men et eks) Jeg har opplevd AI ikke reagere på meg og bare springe forbi meg osv.... Spillet fryser ofte og gjør at jeg må restarte det... det er uttallige andre jeg har opplevd men glemmer mange screens får jeg se om jeg får fikset senere Det må i så fall variere veldig. Jeg tror ikke jeg har opplevd en eneste en! Ikke jeg heller, så muligens er mye av dette ikke spillets sin feil, men deres PC/driverne dere har eller graffikkort etc Endret 18. desember 2007 av MrLG
kevinedomm Skrevet 18. desember 2007 Skrevet 18. desember 2007 Jeg syns ihvertfall ikke at _BARE_ god grafikk er godt nok, og hva er så kjekt med et spill hvis det blir like god grafikk som om man skulle sett en film? Dynamisk vann for eksempel, er ikke noe som er mer sjarmerende enn det i et spill
krillee Skrevet 18. desember 2007 Forfatter Skrevet 18. desember 2007 For å si det rett ut, så er Crysis proppfult av bugs, fysikk bugs, AI bugs osv...dette kan for eks. være at personer som setter seg fast i objekter, frosker i lufta osv... dette er dog noe jeg tror vil bli fikset med tiden, ved patcher osv smile.gif Jeg har ikke opplevd noen bugs. Screens? tror det varierer fra folk til folk hvor mye til bugs de opplever... for eks. når jeg starter en save der jeg har lasersikte på et våpen så er selve den røde prikken borte, jeg må da bytt våpen for at det skal vises (ikke noe prob, men et eks) Jeg har opplevd AI ikke reagere på meg og bare springe forbi meg osv.... Spillet fryser ofte og gjør at jeg må restarte det... det er uttallige andre jeg har opplevd men glemmer mange screens får jeg se om jeg får fikset senere Det må i så fall variere veldig. Jeg tror ikke jeg har opplevd en eneste en! Ikke jeg heller, så muligens er mye av dette ikke spillets sin feil, men deres PC/driverne dere har eller graffikkort etc maskinen er splitter ny og jeg har allerede formatert den allerede, lagt inn alle nyeste drivere og innstallert spilet på nytt... Men se på noen anmeldelser, der er det noen som nevner bugs, eller se på youtube
pizzafordi Skrevet 10. november 2008 Skrevet 10. november 2008 Jeg flydde aldri helikopter i crysis, har spillt rundt begge 2. Kjørte Vtol i slutten på Crysis-1. I options så forteller det at jeg kan kjøre helikopter, hvor finner jeg helikopter henne i vanlig Crysis-1 og Crysis-warhead?
Jmk93 Skrevet 24. desember 2008 Skrevet 24. desember 2008 For å si det rett ut, så er Crysis proppfult av bugs, fysikk bugs, AI bugs osv...dette kan for eks. være at personer som setter seg fast i objekter, frosker i lufta osv... dette er dog noe jeg tror vil bli fikset med tiden, ved patcher osv smile.gif Jeg har ikke opplevd noen bugs. Screens? Haha jeg var i hulen der jeg skulle møte generalen når jeg på slutten av kapitlet før "Core" og da var det en frosk som fløy rundt i hulen og jeg bare ROFL xD
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå