Gå til innhold

Hvor finner jeg Athlon 4200-4800+ til socket 939?


dabar

Anbefalte innlegg

Hei

Jeg er på jakt etter en amd athlon 4200+ (opp til 4800+) med 939 socket. Har gått gjennom alle nettbutikkene, og ingen som har de dessverre. Er det noen som kunne hjelpe meg med å finne denne? Er det noen kanskje som skulle selge brukt? Haster!! Takk for tilbakemeldinger!

Endret av Skagen
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Dyr ja...for de pengene kan jeg bytte ut hele HK. Saken er at jeg kjøpte en x1950pro GK. Med 2 gb minne skulle det funke fint på nyere spill. Men med en amd sempron 3000+ :( går det ikke. Så må jeg skaffe meg litt bedre cpu. Saken er at HK tar imot bare 939 socket, og vanlig DDR ram. Er det noen andre anbefalinger hvis jeg ikke klarer å skaffe 4200+ 939??

Lenke til kommentar
Dyr ja...for de pengene kan jeg bytte ut hele HK. Saken er at jeg kjøpte en x1950pro GK. Med 2 gb minne skulle det funke fint på nyere spill. Men med en amd sempron 3000+ :( går det ikke. Så må jeg skaffe meg litt bedre cpu. Saken er at HK tar imot bare 939 socket, og vanlig DDR ram. Er det noen andre anbefalinger hvis jeg ikke klarer å skaffe 4200+ 939??

Blir nok vanskelig å skaffe 939 cpu, uten brukt da selfølgelig.

Men hvis du kan jo kjøpe billig am2 oppgradering og selge det du har for noen hundrelapper:

F.eks ASUS AM2 GF6100 DDR2 SATA-2 LAN 6-CH HD, AMD ATHLON 64 X2 4000+ AM2 BOX, Kingston 2GB 667MHZ DDR2: 1340,-

 

Med dette oppsettet får du i det minste spilt og det vil være langt bedre enn sempron maskinen din.

Endret av Royal
Lenke til kommentar

Hei allesammen....jeg har gitt opp kampen om å skaffe 939 cpu. Istedenfor ble det en asus HK, med en athlon 4800+ x2 på AM2, og 2x1024mb minne. Jeg betalte 1600 for disse delene. I tilleg til min kjære x1950pro 256 mb, så har jeg skaffet meg en skikkelig gamer pc( ikke crysis ). Hva syns dere om ytelsen på min nye maskin da?

 

P.S: Takk til alle for noen gode forslag som dessverre gikk i dass :) !

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...