El Matador Skrevet 8. mars 2008 Forfatter Skrevet 8. mars 2008 Vel, jeg har nok mer og hevde meg med en de fleste andre lærling-søkerene. Både med tanke på fravær, referanser og attester. Snakket med Aker Kværner i går. De vil kanskje ta meg inn som lærling innen kabeloperasjoner, selv uten å ha gått VG2 Brønnteknikk Utplasseringer er gull verdt...
MacBoy Skrevet 16. mars 2008 Skrevet 16. mars 2008 Vel, jeg har nok mer og hevde meg med en de fleste andre lærling-søkerene. Både med tanke på fravær, referanser og attester. Snakket med Aker Kværner i går. De vil kanskje ta meg inn som lærling innen kabeloperasjoner, selv uten å ha gått VG2 Brønnteknikk Utplasseringer er gull verdt... Du må uansett ha teorien da for å få fagbrevet.
El Matador Skrevet 16. mars 2008 Forfatter Skrevet 16. mars 2008 Vel, jeg har nok mer og hevde meg med en de fleste andre lærling-søkerene. Både med tanke på fravær, referanser og attester. Snakket med Aker Kværner i går. De vil kanskje ta meg inn som lærling innen kabeloperasjoner, selv uten å ha gått VG2 Brønnteknikk Utplasseringer er gull verdt... Du må uansett ha teorien da for å få fagbrevet. Jepp, opplæringskontoret holder slike kurs.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå