Gjest Slettet-77do0b Skrevet 12. desember 2007 Skrevet 12. desember 2007 Kjøpte WoW Battlechest i går, for jeg tenkte å begynne å spille wow igjen etter et års pause. Men cluet var at når jeg skulle aktivere cd-key til tbc, så fikk jeg beskjed om at det var en ugyldig key til TBC. Kjøpte den på Elkjøp, men de var ikke til å rikke. Så jeg lurer på om det er noen av dere som har noen erfaringer når det gjelder å ringe? Skal ringe etter jobben i dag, men lurer litt på om det egentlig er noen vits, eller at jeg må ha noen spesifikke beviser? Jævlig kjipt å kjøpe pakken når jeg kun får benyttet halvparten.. Selv om jeg egentlig aldri hadde noe sansen for expansionen.
Bruktbilen Skrevet 12. desember 2007 Skrevet 12. desember 2007 Høres mer ut som at du ikke skrev keyen rett, sjekk om o kan være 0 og lignende.
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 12. desember 2007 Skrevet 12. desember 2007 Høres mer ut som at du ikke skrev keyen rett, sjekk om o kan være 0 og lignende. Har vært borti det problemet før med andre spill og jeg er nå, etter mange forsøk, helt sikker på at den er skrevet riktig. Alle mulige kombinasjoner er prøvd ut. Z og 2, 5 og S, 8 og B o.l
Darth Kjell Skrevet 12. desember 2007 Skrevet 12. desember 2007 Det kan være at noen helt tilfeldig har generert din CD-key i en serienr-generator. Hvis du ringer til Blizzard og kanskje sender en kopi av kvittering på e-post til de, så ordner de sikkert opp. Vet om en som var borti et lignende problem til Half-Life for lenge siden.
Eryk Skrevet 12. desember 2007 Skrevet 12. desember 2007 Hm, en kompis som installerte og opprettet konto hadde lignende problem på løredag. Problemet hans var imidlertid at han ikke skrev riktig login i tillegg til kode.
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 12. desember 2007 Skrevet 12. desember 2007 Hm, en kompis som installerte og opprettet konto hadde lignende problem på løredag.Problemet hans var imidlertid at han ikke skrev riktig login i tillegg til kode. Men da kommer den røde fine fanen der som feilen er skrevet Prøvde å skrive feil login for å se om samme feilmeldingen kom shø, men det var cd-keyen. Skal uansett ringe når jeg kommer hjem fra jobb om en times tid.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå