Gå til innhold

Ugyldig cd-key, TBC

Gjest Slettet-77do0b

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet-77do0b
Skrevet

Kjøpte WoW Battlechest i går, for jeg tenkte å begynne å spille wow igjen etter et års pause.

Men cluet var at når jeg skulle aktivere cd-key til tbc, så fikk jeg beskjed om at det var en ugyldig key til TBC. Kjøpte den på Elkjøp, men de var ikke til å rikke. Så jeg lurer på om det er noen av dere som har noen erfaringer når det gjelder å ringe? Skal ringe etter jobben i dag, men lurer litt på om det egentlig er noen vits, eller at jeg må ha noen spesifikke beviser?

Jævlig kjipt å kjøpe pakken når jeg kun får benyttet halvparten.. Selv om jeg egentlig aldri hadde noe sansen for expansionen.

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-77do0b
Skrevet
Høres mer ut som at du ikke skrev keyen rett, sjekk om o kan være 0 og lignende.

Har vært borti det problemet før med andre spill og jeg er nå, etter mange forsøk, helt sikker på at den er skrevet riktig. Alle mulige kombinasjoner er prøvd ut. Z og 2, 5 og S, 8 og B o.l

Skrevet

Det kan være at noen helt tilfeldig har generert din CD-key i en serienr-generator. Hvis du ringer til Blizzard og kanskje sender en kopi av kvittering på e-post til de, så ordner de sikkert opp.

Vet om en som var borti et lignende problem til Half-Life for lenge siden.

Skrevet

Hm, en kompis som installerte og opprettet konto hadde lignende problem på løredag.

Problemet hans var imidlertid at han ikke skrev riktig login i tillegg til kode.

Gjest Slettet-77do0b
Skrevet
Hm, en kompis som installerte og opprettet konto hadde lignende problem på løredag.

Problemet hans var imidlertid at han ikke skrev riktig login i tillegg til kode.

Men da kommer den røde fine fanen der som feilen er skrevet ;)

Prøvde å skrive feil login for å se om samme feilmeldingen kom shø, men det var cd-keyen.

Skal uansett ringe når jeg kommer hjem fra jobb om en times tid.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...