Gå til innhold

stereo headsett med mic?


mr_scoopex

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Der var det ikke noe gitt.. men om du er ute etter headset med mic som kan brukes med Xbox 360 og live så finnes det endel alternativer..

 

Turtle Beach: Earforce X3 - Stereo headset- har Xbox LIVE voice chat support. Koster .. $90

 

Tritton - AX360 - Disse er 5.1 Dolby Digital certified, Samme som over.. men med ledning.. Ser dessuten utrulig snaxne ut! - $110

 

Vet det er endel som bruker Sharkoon X-static også.. lurer på om det er noe ala Tritton.. Søk på multicom og du finner.. Vurderer dem selv..

 

I tillegg så kommer Turtle beach med en ny modell over nyttår som er trådløs.. med 5.1 Dolby Digital og Voice chat... så det er kanskje verdt å vente til da å se hva den byr på...

Lenke til kommentar
Tritton - AX360 - Disse er 5.1 Dolby Digital certified, Samme som over.. men med ledning.. Ser dessuten utrulig snaxne ut! - $110

 

Vet det er endel som bruker Sharkoon X-static også.. lurer på om det er noe ala Tritton.. Søk på multicom og du finner.. Vurderer dem selv..

Sharkoon X og Tritton er det samme bare forskjellig merkelapp, samme innmat. Noe jeg fant ut etter at jeg hadde importert ax360 fra statene. D'oh! men gjort er gjort og ax'en funker fett :thumbup:

Lenke til kommentar
Tritton - AX360 - Disse er 5.1 Dolby Digital certified, Samme som over.. men med ledning.. Ser dessuten utrulig snaxne ut! - $110

 

Vet det er endel som bruker Sharkoon X-static også.. lurer på om det er noe ala Tritton.. Søk på multicom og du finner.. Vurderer dem selv..

Sharkoon X og Tritton er det samme bare forskjellig merkelapp, samme innmat. Noe jeg fant ut etter at jeg hadde importert ax360 fra statene. D'oh! men gjort er gjort og ax'en funker fett :thumbup:

 

Så det er bare å plugge den rett i 360 kontrollen?:D

Lenke til kommentar

Ok, takk for svarene. :)

 

x3 så jo rimeligt nice ut da, trådløst og greier, men IR overføring likte jeg ikke helt, har noen sennheizer trådløse, og de er digge og ha på seg rundt i huset, kan gå overalt med musikk på ørene feks :) synd det ikke er en lett måte og få kombinert de med en trådløs mic og headsett til live chatten :(

 

(Prøvde og fikse linken til ebay, men lurer på om de har gjort så man ikke skal linke direkte til auksjonene, ikke vet jeg )

Lenke til kommentar
Ok, takk for svarene. :)

 

x3 så jo rimeligt nice ut da, trådløst og greier, men IR overføring likte jeg ikke helt, har noen sennheizer trådløse, og de er digge og ha på seg rundt i huset, kan gå overalt med musikk på ørene feks :) synd det ikke er en lett måte og få kombinert de med en trådløs mic og headsett til live chatten :(

 

(Prøvde og fikse linken til ebay, men lurer på om de har gjort så man ikke skal linke direkte til auksjonene, ikke vet jeg )

 

Tror de bruker IR fordi at du skal slippe at lyden blir påvirket av mobilen, det trådløse nettet ditt, GPSen osv osv, og med tanke på at du sitter forran TVen når du spiller (regner jeg med) så trenger du jo ikke friheten til å springe rundt i hele huset??

 

personlig går jeg for dette headsettet

 

http://www.multicom.no/PartDetail.aspx?q=p:10533453;c:100594

 

litt stor pris men det går...

 

ellers bare og se om du finenr noe

 

xbox live compatible elns..

 

Akkurat den jeg mente, og det der er jo ikke akkurat noen stoooor pris? Det er jo et helt surround anlegg på hodet ditt!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...