Gå til innhold

[løst]diskusjon.no i firefox = problemer


Anbefalte innlegg

Hei

 

Har alltid likt firefox. Har alltid likt amobil.no m/ søstersider også, men de siste månedene har dere jo endret hele diskusjonsdelen. Hvorfor kunne dere ikke teste denne siden i firefox før dere la den ut? Nå ser både andres poster og vinduet man skriver poster i, helt rart ut. vinduet er gjemt bak/inni menyen på høyre side.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har et problem med at jeg ikke kan trykke på noen av knappene, kan ikke legge in linker, bilder, smileys, endre skrift, ha fet eller kursiv skrift.

Har vært perioder hvor det har funket, men nå er det helt låst. Har også samme problemet med IE7 hvor jeg får melding om at det er feil på siden hvor feilen er at: ipsclass er udefinert.

 

Har nyeste firefox, java er installert oppdatert og tillatt i firefox. Har ingen addons. Har prøvd og bytte skins på firefox.

OS ble installert på nytt forrige uke.

Lenke til kommentar

Er jeg den eneste som har problemer med Standard Firefox uten addons her? Med Reply vinduet ?

Må jo være flere. Prøv å bytt til standard Amobil design på forumet og logg deg inn fra Amobil. Herfølger enda et skjermbilde.

 

bilde2.jpg

 

Det samme skjer i Internet Exploderer 7.0

Endret av Xpi
Lenke til kommentar
Er jeg den eneste som har problemer med Standard Firefox uten addons her? Med Reply vinduet ?

Må jo være flere. Prøv å bytt til standard Amobil design på forumet og logg deg inn fra Amobil. Herfølger enda et skjermbilde.

 

bilde2.jpg

 

Det samme skjer i Internet Exploderer 7.0

 

Kan bekrefte at jeg har det samma problemet i min IE7 også :(

Lenke til kommentar

Bildene som er vist over, viser akkurat hvordan det ser ut på min skjerm. Jeg bruker også amobil tema og har firefox 2.0.0.11. Vanlige poster som andre har skrevet ser bra ut, men når jeg skal skrive poster selv, ser alt ødelagt ut som sagt.

Endret av glosi
Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...