Gå til innhold

guide for professions

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er lvl 60 nå, og har ennå ikke lvl proffesions.

har mining og herbalism.

vil lvle det opp før outlands for å tjene penger.

Er det noe guide eller veiledning til hvordan jeg lett kan lvle opp dette fort?

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Men kan også bruke www.wowhead.com (ikke reklame :O) Der kan du se igjennom mats og vurdere hva som er lettest for deg!

*edit*

Slettet ene linken, incase of keylogger. (Kjører linux selv så bekymrer meg ikke over sånt)

Endret av Ole J
Skrevet

Herbalism er det enkleste yrke å levle opp. Det er egentlig ikke noe hokus pokus med å levle noen av de to.

Til mining kan du kjøpe cobber, tin og silver ore på AH. Du får skill up for å smelte de.

Framgangsmåten for herbalism og mining er veldig enkel. Når du har skill 1, må du starte å plukke blomster/mine i de lavest level områdene i spillet. F.eks kan du starte å mine i Durotar. Etter hvert trenger du kobber, og da går du til området som kommer etter i level-rekkefølgen. Bare tenk på hvordan du levlet opp charactern din. Først startet du i f.eks Durotar, etter det går du til Barrens, etter det til Stonetalon, Ashenvale osv. Levlingen av proffesions er lagt opp slik at du kan levle det sammen med charactern din. Du vil derfor finne ut at du aldri må til Nagrand for f.eks å finne kobber eller tin.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...