mfb Skrevet 11. desember 2007 Skrevet 11. desember 2007 Er lvl 60 nå, og har ennå ikke lvl proffesions. har mining og herbalism. vil lvle det opp før outlands for å tjene penger. Er det noe guide eller veiledning til hvordan jeg lett kan lvle opp dette fort?
Shadow2007 Skrevet 11. desember 2007 Skrevet 11. desember 2007 (endret) Disse brukte jeg. Synes de funket kjempefint Mining Herbalism Lykke til Endret 11. desember 2007 av Shadow2007
haqbar Skrevet 11. desember 2007 Skrevet 11. desember 2007 Her er det også gode guider, som regel er alle disse guidene ganske identiske, med små variasjoner. http://forums.wow-europe.com/thread.html?t...21383&sid=1 Lykke til med levlingen
IkkjeOleJørgen Skrevet 11. desember 2007 Skrevet 11. desember 2007 (endret) Men kan også bruke www.wowhead.com (ikke reklame :O) Der kan du se igjennom mats og vurdere hva som er lettest for deg! *edit* Slettet ene linken, incase of keylogger. (Kjører linux selv så bekymrer meg ikke over sånt) Endret 11. desember 2007 av Ole J
Frostshock Skrevet 12. desember 2007 Skrevet 12. desember 2007 Ole J. Hva slags Linux distro kjører du? Og har du noe erfaring med Wlan i linux? Sliiter med å motta signal /sette opp Wlan.
Tryllekunst Skrevet 12. desember 2007 Skrevet 12. desember 2007 http://www.blizzardguides.com/ se nedover på siden. haugevis med guider
Darth Kjell Skrevet 12. desember 2007 Skrevet 12. desember 2007 Herbalism er det enkleste yrke å levle opp. Det er egentlig ikke noe hokus pokus med å levle noen av de to. Til mining kan du kjøpe cobber, tin og silver ore på AH. Du får skill up for å smelte de. Framgangsmåten for herbalism og mining er veldig enkel. Når du har skill 1, må du starte å plukke blomster/mine i de lavest level områdene i spillet. F.eks kan du starte å mine i Durotar. Etter hvert trenger du kobber, og da går du til området som kommer etter i level-rekkefølgen. Bare tenk på hvordan du levlet opp charactern din. Først startet du i f.eks Durotar, etter det går du til Barrens, etter det til Stonetalon, Ashenvale osv. Levlingen av proffesions er lagt opp slik at du kan levle det sammen med charactern din. Du vil derfor finne ut at du aldri må til Nagrand for f.eks å finne kobber eller tin.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå