Ulven Skrevet 11. desember 2007 Skrevet 11. desember 2007 Fujitsu Siemens AMILPI2530B HP Pavilion dv6618 Hvilken av de 2 skjermkortene er best og hvilken pc ville dere valgt ? Takker for rask respons
vong10 Skrevet 11. desember 2007 Skrevet 11. desember 2007 Jeg ville ha valgt HP'en. Den har bedre grafikkort(spille nye spill med lav kvalitet) og tilkoblinger samt design, Har selv erfaringer med HP Pavillion maskiner og en ting jeg ikke liker med dem er at det tar lang tid å boote opp. En annen ting er at det er vanskelig å oppgradere maskinen til Windows Xp fordi HP ikke lenger har driverstøtte til XP. Men ellers er det mye for pengene altså
Ulven Skrevet 11. desember 2007 Forfatter Skrevet 11. desember 2007 (endret) Jeg ville ha valgt HP'en. Den har bedre grafikkort(spille nye spill med lav kvalitet) og tilkoblinger samt design, Har selv erfaringer med HP Pavillion maskiner og en ting jeg ikke liker med dem er at det tar lang tid å boote opp. En annen ting er at det er vanskelig å oppgradere maskinen til Windows Xp fordi HP ikke lenger har driverstøtte til XP. Men ellers er det mye for pengene altså Oki, vet du hvordan de 2 prosessorene yter i forhold til hverandre ? Endret 11. desember 2007 av Ulven
Demantios Skrevet 11. desember 2007 Skrevet 11. desember 2007 What, ingen av dem skjermkortbrikkene er noe tess. Prosessoren på Fujitsu'n yter litt bedre, men jeg foretrekker hp foran fujitsu så hadde valgt den
andylove Skrevet 11. desember 2007 Skrevet 11. desember 2007 Fujitsu Siemens AMILPI2530B HP Pavilion dv6618 Hvilken av de 2 skjermkortene er best og hvilken pc ville dere valgt ? Takker for rask respons Alt avhenger av hva du skal bruke maskinen til. Men til den prisen så regner du vel med at det ikke er verdens råeste maskin du får. Jeg hadde valgt HP og grunnen er vel så enkel at jeg ikke handler PC på elkjøp. Dessuten har den bedre skjermkort og jeg liker HP maskinene generelt. Lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå