TrueNo Skrevet 11. desember 2007 Skrevet 11. desember 2007 Det har vært en del prat om smokepic i det siste og jeg lurer på hva det er?Enkelt og greit.
InsertNumLock Skrevet 11. desember 2007 Skrevet 11. desember 2007 begge lagene møtes på et åpent område i mappet, en kaster smoke og alle må ta screenshot av det. Om noen skulle anklage deg for å kjøre med 16 bit eller ha smokehack så kan du sende dem bilde for å motbevise dette.
xD^^ Skrevet 11. desember 2007 Skrevet 11. desember 2007 (endret) smokepic skal taes med "net_graph 3" oppe for å hindre folk i å ta smokepic fra demo, forresten. og scoreboard (tab) oppe. Endret 11. desember 2007 av NorthGarden
Mr. Fiskum Skrevet 14. desember 2007 Skrevet 14. desember 2007 Jeg har alldri skjønt det med smokepic. Jeg kjører 32 bit men jeg ser nå fortsatt folka så vidt gjennom smoken...
Gjest Slettet-3t93k9 Skrevet 14. desember 2007 Skrevet 14. desember 2007 På source ser man veldig bra med dobbel zoom ihvertfall.. Alle sier jeg har no-smoke.. Har tilogmed bevist at jeg ikke har det, men de gir seg aldri.. ^^
neadii Skrevet 14. desember 2007 Skrevet 14. desember 2007 Jeg har alldri skjønt det med smokepic. Jeg kjører 32 bit men jeg ser nå fortsatt folka så vidt gjennom smoken... Grunnen er at hvis du spiller cup/liga/cb eller noe, og motstander sier at du har 16-bit eller no-smoke etter matchen kan du bare vise det bildet og motbevise det..
Mr. Fiskum Skrevet 14. desember 2007 Skrevet 14. desember 2007 Joda, jeg skjønner det. Men når jeg da klarer å se de gjennom smoken når jeg tar bilde så hvordan skal jeg da klare å motbevise det?
TrueNo Skrevet 14. desember 2007 Forfatter Skrevet 14. desember 2007 tror det uansett er store forskjeller på 32bit og 16bit?
neadii Skrevet 14. desember 2007 Skrevet 14. desember 2007 Joda, jeg skjønner det. Men når jeg da klarer å se de gjennom smoken når jeg tar bilde så hvordan skal jeg da klare å motbevise det? Man ser forskjellen, uansett.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå