Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet-77do0b
Skrevet

Copy that WhiteKnight. Blir godt å komme inn i en fast rytme igjen.

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-1nDPpQXNWW
Skrevet

Hehe jeg har stått opp nu :woot:

Skrevet

Jeg er så forbanna trøtt! Hadde planer om å døgne, men i fire-tida faila internettet kraftig, og jeg sovna. Nå koooooozer jeg meg på skolen, heheheheehhheehehe :cry:

Gjest Slettet+6132
Skrevet (endret)
Jeg er så forbanna trøtt! Hadde planer om å døgne, men i fire-tida faila internettet kraftig, og jeg sovna. Nå koooooozer jeg meg på skolen, heheheheehhheehehe :cry:

Jeg klarte fint å døgne, selv om nettet fikk aids sånn ca rundt midnatt..

Takk gud for at jeg har masse film på serveren..

Endret av Slettet+6132
Skrevet

Roter alltid med dagene selv når det er ferie. Går jo ikke rundt å tenker på det. Måtte trippelsjekke at det faktisk var idag jeg skulle begynne på jobb igjen ^^

Skrevet

Å fy eff. Nestegang jeg drar på ferie skal jeg fylle kjøleskapet før jeg drar bort :ph34r: . Med nok mat men ingen drikke ble det en tørr natt her og jeg våkna klokka 5 med sirup i kjeften og MÅTTE ha noe å drikke. Så da bar det ut i morgenkåpa og inn i bagasjen i bilen hvor det stod masse cola fra harryturen.

Problemet da var at jeg drakk så mye cola og ble så våken av å springe den lange veien tur retur bilen at jeg holdt meg våken fra klokka 5 og helt til nå. T-R-Ø-T-T og jeg er på jobb :cry: Do want moar ferie.

Skrevet

Gjør det sikkert. Men jeg gidder ikke bry meg om det så lenge siden jeg skal finne nytt husrom til høsten. FAEN! Bankkortet jeg hadde lyst på kunne ikke bli printet med det motivet jeg valgte :cry:

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...