Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)
Det er jo gøy med tur i skogen med telt og fiskestang? Da føler man jo seg så hjemme. :ermm:

Stryk skog, insert svaberg.

DET er livet det. ^^

Stryker og setter inn Hotell og og et stor svømmebasseng i et varm land.. DET er livet :)

Hva er galt med telt? Eller vil jeg ikke vite det? hehe

Endret av Aalton
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Stryker og setter inn Hotell og og et stor svømmebasseng i et varm land.. DET er livet :)

Neinei!

Norske svaberg på vestlandet (vidnappen, Fedje, hordaland), sommer, god bok og god musikk. Det er ultimat lykke. ^^

Skrevet
På mange måter kan jo en tur gjennom bystasjonen rundt Januar være like eksotisk og villmarksaktig.

Jungelaktig, kanskje?

*tenke på aper*

Skrevet
Om sommeren ja! Jeg snakker nå :p Du kan godt få legge deg et svaberg du, jeg tar turen tiil syden jeg. :)

1) Jeg skulle lagt meg på ett svaberg, men det regner og blåser ute. Man kødder ikke med havet/svaberg da, tro meg. x)

2) Syden er oppskrytt. xD

Skrevet
Kanskje jeg rett å slett burde kjøpe meg min egen lille saueflokk og flytte til fjells.

Ikke ta med deg slekta mi! oO

Fjell = Tortur. x)

Skrevet (endret)
Om sommeren ja! Jeg snakker nå :p Du kan godt få legge deg et svaberg du, jeg tar turen tiil syden jeg. :)

1) Jeg skulle lagt meg på ett svaberg, men det regner og blåser ute. Man kødder ikke med havet/svaberg da, tro meg. x)

2) Syden er oppskrytt. xD

Jasså, her snør det.. :(

Er det vel ikke, det er koselig der om vintern, dog tror jeg at jeg drar til Brasil istedet..

En hytte midt oppå et fjell en plass, uten strøm, uten mobil dekning og kun en kniv og en sovepose. Så finner du mat og slikt selv.. Det må være spennende?

Endret av Aalton
Skrevet

Gi meg et fullt utstyrt øverom og bandet mitt, så er jeg glad.

hvorfor skal dere absolutt ut for å ha det gøy? Dette er forumkafeen, ikke nerdetråden for skogsfartere :p

Skrevet
Jasså, her snør det.. :(

Er det vel ikke, det er koselig der om vintern, dog tror jeg at jeg drar til Brasil istedet..

Kondolerer. x)

Alt for varmt. Men, brasil er jo ett tøft land, det kan gå. ^^

Eneste jeg trenger er jo internett og daglige forsyninger med Cola. Og det har jo fjellfolket i 2008.

Yeah, ikke vær for sikker. De liker det isolert der oppe, da kan ingen melde fra om alle de rare greiene de driver med. :ph34r:

Gjest Slettet+5132
Skrevet

Neinei!

Norske svaberg på vestlandet (vidnappen, Fedje, hordaland), sommer, god bok og god musikk. Det er ultimat lykke. ^^

VIDNAPPEN? Vidnappen? Håner du det skiltet på Fedje? xD

Skrevet

En hytte midt oppå et fjell en plass, uten strøm, uten mobil dekning og kun en kniv og en sovepose. Så finner du mat og slikt selv.. Det må være spennende?

Skrevet
VIDNAPPEN? Vidnappen? Håner du det skiltet på Fedje? xD

Ja.

Det heter Vinappen, eller Vindappe. oO

Vin elle Vind. Altså, vind bare, med liksom, skrevet på talemåten. Vin.

Vidnappen my ass. *furte*

Jeg hadde sulta. oO

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...